چند ده هزار طرفدار شب گذشته جایی در ورزشگاه آزادی پیدا نکردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ برای تماشاگرانی که با مانع «ورزشگاه پر» روبرو شد، چه دردناک بود که به جای تماشای مسابقه در ورزشگاه، در اطراف ورزشگاه بنشینند و شب شان را روی چمن ها سپری کنند. این بود سرنوشت اغلب کسانی که امشب به ورزشگاه آزادی آمدند و جا برای ورود پیدا نکردند. با توجه به اینکه در خیابان های اطراف ورزشگاه ترافیک مرگ آوری حاکم بود و طرفداران درمانده می گفتند چه کنیم، بهتر است روی چمن ها بنشینیم و تخمه مان را اینجا بشکنیم.

این سرنوشت تلخی برای کسانی بود که نشسته بودند و به جای تصویری با شفافیت بالا، بازی را از رادیو گوش می دادند. چه اشکالی دارد که تمام این هواداران چند ده هزار نفری که آمدند و راهی به ورزشگاه پیدا نکردند، به فن فست(جایی برای تماشای زنده بازی با مانیتورهای بزرگ) بروند و تماشاگر مسابقه باشند؟ همه جای دنیا در اطراف استادیوم ها و حتی وسط شهر چنین جایی وجود دارد و تماشاگرانی که نمی توانند بلیط بگیرند و به هر دلیلی به ورزشگاه وارد نشوند، در چنین جایی تماشاگر مسابقه باشند. امشب باید می بودید تا ببیند چه دردآور است تا جلوی در استادیوم آمدن و آخرش محروم شدن از تماشای مسابقه. چه ایرادی دارد یک فسن فست در اطراف آزادی به راه بیفتد تا این هواداران چند دهه میلیونی در چنین شب هایی بازی به این مهمی را در آنجا ببینند؟
و نکته آخر اینکه، وقتی مسئولان یک هفته اعلام می کنند حضور در ورزشگاه رایگان است و بیائید، وقتی ورزشگاه پر می شود، چرا نباید به مردم اطلاع رسانی کنند و بگویند ورزشگاه پر است؟ حتما باید هواداران به ورزشگاه بیایند و پشت در بماند؟
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 574530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۳:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۲
    0 0
    مي خواهيد برايشان هتل پنج ستاره بگيريم ؟ خوب وقتي مي دانند ورزشگاه پر است و بليط هم ندارند بشينند توي خانه شان از تلويزيون مسابقه را تماشا كنند
  • بی نام A1 ۰۴:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۲
    0 0
    حرف اخرت خیلی حرف درست و منطقی بدد به عنوان یه هوادار ممنونم اما جواب حرفتون این میشه ؛ چون برای هوادار ارزش قاءل نستند مننون میشم نظرم رو چاپ کنید
  • بی نام A1 ۰۵:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۲
    0 0
    فرهنگشو ندارن
  • بی نام A1 ۰۵:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۲
    0 0
    در ایران چیزی که اهمیت ندارد احترام به افکار عمومی است چه در ورزش و چه در سیاست.
  • بی نام IR ۰۶:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۲
    0 0
    باید حتی باری های رایگان رو هم اینترنتی بلیط هاش فروخته بشه تا این مشکلات پیش نیاد. کسی که بلیط داره ورزشگاه میره .
  • مهدی IR ۰۷:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۲
    0 0
    دوست عزیز فکر کردی واسه مسولین وضعیت مردم مهمه که اینم باشه ؟
  • محسن A1 ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۲
    0 0
    واقعا تاسف بار است