رضا گوچی: هیچ‌کس مثل هواداران شایسته این پیروزی نبود /گل‌های حساس‌تری هم می‌زنم

مهاجم گلزن تیم ملی، گل خود را به هواداران با غیرت ایران تقدیم می کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رضا قوچان‌نژاد را با آن گل‌های حساس و تاریخی اش، همیشه یاد می کنیم. هنوز خاطره گل او به قطر و کره جنوبی در مقدماتی دوره قبل از یاد کسی نرفته بود که این بازیکن در جام جهانی هم تنها گل تیم ملی را به ثمر رساند. رضا در جام ملت های استرالیا هم دو گل فوق العاده حساس زد که همیشه از دومی به تلخی یاد می کند؛ گل به عراق و بعد حذف تیم ملی. رضا در آن مسابقه به عنوان یار تعویضی وارد زمین شد و موفق شد گل سوم ایران را در وقت های اضافه بزند تا بازی به پنالتی بکشد. در مرحله گروهی مسابقه هم او با گل فوق العاده حساسی که در لحظات پایانی به امارات زد، باردیگر ثابت کرد مرد زدن گل های حساس است.


حالا مقدماتی نهایی جام جهانی روسیه هم شروع شده و رضا دوباره با یک گل فوق العاده حساس استارت زده است. او موفق شد در یک بازی نفس گیر و در وقت های تلف شده گل اول ایران را به قطر بزند و یک ملت را به عرش ببرد. رضا در پاسخ به این سوال خبرآنلاین که گلت را به چه کسی تقدیم می کند، جواب می دهد: «این گلم را به ملت با غیرت ایران تقدیم می کنم. هیچکس مثل آنها شایسته این پیروزی نبود. حمایت بی نظیری از ما انجام دادند و این گل تقدیم به تمام آنها.»


گوچی همچنان در توضیح این مسئله که هر بار به زمین می رود مردم مطمئن هستند شاید گل حساسی بزند، لبخندی می زند و می گوید: «مثل همه بازیکنان ایرانی افتخار می کنم که پیراهن تیم ملی ایران را می پوشم. یک احساس غرور خاصی دارم وقتی برای تیم ملی به زمین می روم. تا الان گل حساس برای تیم ملی زده ام و تلاش می کنم تا حتی گل های حساس تری هم بزنم.»

 


252 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 574897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =