۰ نفر
۱۳ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۳

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان از آغاز اجرای طرح نظارتی نوشت افزار در استان خبر داد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ، مهدی یحایی با اعلام این خبر گفت: در آستانه شروع سال تحصیلی و افزایش تقاضا برای خرید لوازم التحریر ، طرح نظارتی نوشت افزار 95 در استان از تاریخ پانزدهم شهریور ماه لغایت دهم مهرماه در سراسر استان اجرا خواهدشد.
وی اظهار کرد: هدف از اجرای این طرح ، اعمال نظارت پیشگیرانه و جلوگیری از سو استفاده های احتمالی عرضه کنندگان نوشت افزار و لوازم التحریر با رویکرد حمایت از تولیدات داخلی و جلوگیری از هرگونه کمبود و افزایش غیر منطقی قیمت ها و بروز تخلفات احتمالی می باشد.
رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان عنوان کرد: تعداد 54 بازرس و کارشناس نظارت و بازرسی سازمان صنعت ، معدن و تجارت و اتاق های اصناف شهرستانها در این مدت بر بازار نظارت و گروه های کالایی پرمصرف ، مراکز عمده و خرده فروشی لوازم التحریر را بطور ویژه مورد پایش قرار خواهند داد.
مهدی یحیایی همچنین بیان کرد: تمامی واحدهای صنفی موظف به نصب قیمت کالا و نرخنامه در معرض دید عموم هستند و شهروندان می توانند هرگونه تخلف اعم از گرانفروشی، کم فروشی ، عدم نصب قیمت و عدم صدور صورتحساب و غیره را به شماره 124 سامانه ستاد خبری سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان گزارش کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 574983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =