در جلسه ای که با حضور مالک باشگاه بانی گستر کیش و اسماعیل حیدرپور مدیرعامل موفق فصل گذشته باشگاه اکسین البرز برگزار شد، حیدرپور پس از انجام مذاکرات نهایی به عنوان رئیس هیئت مدیره باشگاه بانی گستر کیش انتخاب شد.

به گزارش خبر آنلاین البرز، برپایه این گزارش، مجموعه بانی گستر در این فصل پس از خرید سهام باشگاه شاهین توسعه کیش در لیگ دسته دوم فوتبال کشور در این مسابقات حاضر شد که در راستای تحقق اهداف فرهنگی، ورزشی و اقتصادی خود در استان هرمزگان و جزیره زیبای کیش با بررسی گزینه های متعدد با یکی از مدیران باتجربه فوتبال کشور که فصل گذشته نیز توانست در کسوت مدیرعاملی تیم اکسین البرز را راهی لیگ دسته اول فوتبال کشور کند به توافق رسید تا به عنوان رئیس هیئت مدیره به این باشگاه را یاری دهد.
حیدرپور به همراه تیم گهر دورود سابقه صعود به لیگ برتر و مدیریت در لیگ برتر را در کارنامه خود دارد و می تواند صعود تیم اکسین در فصل گذشته به لیگ دسته یک گواهی بر توانایی های وی باشد.
این مدیرفوتبالی که یکی از فعالان با سابقه عرصه مطبوعات و تلویزیون به شمار می رود، سابقه مدیریت در تیم های داماش تهران، فجر خرم آباد، کوثر خرم آباد، همیاری شهرداری اراک در لیگ دسته اول فوتبال کشور را نیز در کارنامه خود دارد.
تیم بانی گستر کیش در شرایطی که با جذب بازیکنان مستعد و توانمند و حضور اسپانسری قوی در این فصل خود را به عنوان یکی از مدعیان اصلی لیگ دسته دوم فوتبال کشور معرفی کرده است با این تغییرات مدیریتی به تحقق رویای جزیره زیبای کیش مبنی بر صعود این تیم به لیگ دسته اول فوتبال کشور بسیار امیدوار شده است.
گفتنی است، در این جلسه مقرر شد سید حسن حسینی یکی از چهره های اقتصادی مجموعه شرکت بانی گستر به عنوان مدیرعامل باشگاه بانی گستر کیش به فعالیت خود ادامه دهد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 574999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =