۰ نفر
۱۴ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۴

رییس پلیس فتای استان کرمانشاه گفت: شخصی که با سوء استفاده از اعتماد پدر خود اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب بانکی او می کرد، توسط کارشناسان پلیس فتا شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبرآنلاین کرمانشاه به نقل از پایگاه خبری پلیس اعلام کرد: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر برداشت یک میلیون و 500 هزار ریال به صورت غیرمجاز از حساب بانکی وی، بلافاصله موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در انجام بررسی های تخصصی مشخص شد مبالغ کسر شده، صرف خرید اینترنتی شارژ تلفن همراه شده که با پیگیری سرنخ های به دست آمده، متهم شناسایی و برای ارایه توضیحات به پلیس فتا احضار شد.

وی در ادامه افزود: متهم در بازجویی اولیه به جرم خود اعتراف و بیان داشت که با سوء استفاده از اعتماد پدر خود و با در دست داشتن اطلاعات حساب وی، اقدام به برداشت به صورت غیرمجاز از حساب و خرید شارژ تلفن همراه کرده است.

رییس پلیس فتا به شهروندان توصیه کرد رمز کارت خود را به صورت دوره ای تغییر دهید و سعی کنید از شماره هایی که قابل حدس زدن هستند، نظیر سال تولد، شماره شناسنامه یا اول یا آخر شماره تماس یا شماره ملی به عنوان رمز استفاده نکنید، اگر مجبورید کارت عابر بانک خود را به فرد دیگری بسپارید، پس از اتمام کار رمز خود را عوض کنید، از یک رمز برای حساب های مختلف بانکی استفاده نکنید و در آخر مراقب کارت عابر بانک خود باشید و آن را در اختیار دیگران قرار ندهید.

 

۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 575525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =