عضو شورای شهر: بیش از ۲۲ میلیارد تومان برای تالار قرآن همدان هزینه شد

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر گفت:پروژه تالار قرآن همدان جزو وظایف شهرداری مرکز محسوب می‌شود و امسال برای این پروژه هفت میلیارد تومان هزینه در نظر گرفته شده که انتظار می‌رود امسال سال آخر تعیین تکلیف پروژه باشد.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از همدان ؛ رضا غلامی خجسته، در کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر همدان با اعلام مطلب فوق افزود: تاکنون برای تالار قرآن همدان 22 میلیارد و 500 میلیون تومان هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه پروژه تالار قرآن همدان 98 درصد پیشرفت فیزیکی دارد خاطرنشان کرد: مشکل اصلی این پروژه عدم پوشش گنبد دوار روی ساختمان اصلی است که شهرداری همدان در حال پیگیری برای پوشش این سازه است.

غلامی خجسته، یادآور شد: امسال برای تکمیل پروژه‌های ولایت، نورمحال، محمدیه و فاز دوم فرهنگسرای مهر دو میلیارد و 100 میلیون تومان در نظر گرفته شده که انتظار می‌رود شهرداری همدان در این زمینه اقدامات خوبی را داشته باشد.

عضو شورای شهر همدان با اعلام اینکه امسال برای فاز دوم فرهنگسرای تاریخ و تمدن 300 میلیون تومان اعتبار پیش‌بینی شده است، تصریح کرد: برای احداث فاز یک دهکده ورزشی همدان 500 میلیون تومان اعتبار پیش‌بینی شده که تاکنون روند اجرای پروژه مورد قبول نبوده است.

غلامی خجسته افزود: برای اجرای پروژه‌های فرهنگسرای شهر همدان 13 میلیارد و 850 میلیون تومان در بودجه امسال پیش‌بینی شده که انتظار می‌رود مدیران شهرداری نسبت به این روند اقدام کنند.

46

کد خبر 576011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =