شهردار کرج، با تاکید بر اینکه بیش از 6 اصل و یک فصل از قانون اساسی به موضوع شوراها اختصاص داده شده و آنها را به عنوان یکی از مهمترین ارکان تصمیم گیری شهر و کشور مطرح کرده است، حمایت ها و تصمیمات شورای اسلامی شهر کرج در دوره چهارم را زمینه اجرای اقدامات گسترده شهرداری بخصوص در حوزه عمران عنوان کرد.

به گزارش خبر آنلاین البرز و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، علی ترکاشوند این مطلب را عنوان کرد و بیان داشت: شوراهای اسلامی شهر که ذات آنها طبق کلام مقدس قرآن کریم بر تفکر جمعی و مشورت استوار است، یکی از موثرترین و بهترین مراجع تصمیم گیری و برنامه ریزی در خصوص موضوعات شهری هستند.
وی، اشراف و آگاهی اعضای حاضر در این پارلمان محلی نسبت به مباحث و دغدغه های شهر و شهروندان را از مزایای وجود شورای شهر خواند و اضافه کرد: در شهری که بیش از یک و نیم میلیون نفر با دیدگاه ها و انتظارات بسیار متنوع و گوناگون زندگی می کنند، به طور قطع وجود افرادی که بتوانند این خواسته ها و دیدگاه ها را به مدیریت شهری عرضه و ارائه کنند بسیار حائز اهمیت است.
شهردار به نقش تصمیم گیری های شورای شهر کرج در دوره چهارم اشاره کرد و افزود: تصمیمات بجا و حمایت های بی دریغ این مجلس محلی از شهرداری در شرایطی که رکود اقتصادی، صنعت ساخت و ساز را به ورطه سقوط کشانده بود، توانست قدرت عملکرد این دستگاه را تا حد بسیار بالایی افزایش داده و قدرت ریسک را در مدیارن این مجموعه بالا ببرد.
ترکاشوند اذعان داشت: این عملکرد، بخصوص مسیر دستیابی به نیازهای زیربنایی شهر را هموار کرد و توانست آن را به سمتی هدایت کند که احداث طرح های بزرگ و حتی بسیار بزرگ عمرانی، به حرکتی مستمر و قدرتمند در شهرداری کرج تبدیل شود.
این مسئول، به آغاز احداث بزرگراه شمالی به عنوان یکی از برجسته ترین و شاخص ترین اقدامات مدیریت شهری کرج اشاره کرد و گفت: این پروژه با توجه به اهمیت و میزان تاثیرگذاری، موجب کاهش نزدیک به 50 درصد ترافیک شهر خواهد بود و اعتبار تخصیص یافته به آن از طریق اعتبارات نقدی و تهاتری تامین خواهد شد که در این زمینه شورای اسلامی شهر بسیار همراه و موافق عمل کرده است.
به گفته شهردار، همه اقدامات مدیریت شهری کرج در راستای تامین نیازهای شهروندان و کاهش دغدغه های آنان صورت گرفته و انتظار می رود مشارکت همشهریان و ساکنان خاک ایران کوچک روز به روز با مشاهده فعالیت های انجام گرفته از سوی این نهاد خدمت رسان، افزایش یابد.
ترکاشوند بیان داشت: همه همت ما، روی پا نگاه داشتن این مجموعه در بحرانی است که بسیاری از شهرداری های کلانشهرها را از پا انداخته و سبب شده است این دستگاه ها از پرداخت هزینه های پرسنلی خود نیز عاجز و ناتوان باشند.
وی تاکید کرد: این امر با قدرت و درایت شورای اسلامی شهر با همکاری و مشارکت مردم و تلاش مستمر و خستگی ناپذیر شهرداری کرج میسر شده که امیدواریم استمرار یافته و تقویت شود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 576147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =