موضوع جنجالی فیلم جدید کارگردان برنده اسکار

پائولو سورنتینو پس از سریال «پاپ جوان» سراغ موضوع جنجالی دیگری رفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کارگردانی که با فیلم «زیبایی بزرگ» جایزه اسکار را گرفته، برای فیلم جدیدش سراغ سیلویو برلوسکونی نخست‌وزیر پیشین ایتالیا رفته است.

سورنتینو در حال حاضر مشغول نوشتن فیلمنامه پروژه جدیدش با نام «Loro / برای آن‌ها» است. البته آوای این واژه در زبان ایتالیایی به گونه‌ای است که با شنیدن آن واژه طلا هم به ذهن خطور می‌کند. فیلمبرداری این اثر سینمایی به احتمال بسیار از تابستان 2017 آغاز خواهد شد.

فیلم جدید سورنتینو به زبان ایتالیایی ساخته می‌شود. او دو فیلم «جوانی» و «اینجا باید همان‌جا باشد» را به ترتیب در سال‌های 2015 و 2011 به زبان انگلیسی ساخته بود. فیلم‌های سورنتینو به زبان ایتالیایی در مجموع از آثار او به زبان انگلیسی موفق‌تر بوده‌اند. البته سریال «پاپ جوان» که نمایش دو قسمت اول آن در جشنواره ونیز تحسین منتقدان را برانگیخت نیز به زبان انگلیسی ساخته شده است.

این کارگردان پیش از این در سال 2008 زندگی جولیو آندریوتی سیاستمدار ایتالیایی و نخست وزیر ایتالیای پس از جنگ جهانی دوم را در فیلم «ایل دیوو» به تصویر کشیده بود. پروژه تازه سورنتینو هنوز به مرحله انتخاب بازیگر نرسیده است.

سیلویو برلوسکونی پیش از این سوژه دیگر فیلمساز ایتالیایی نانی مورتی شده بود. مورتی سال 2006 کمدی سیاه «کیمن» را درباره برلوسکونی ساخته بود.

منبع: گاردین / 5 سپتامبر

58241

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 576153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • احسان A1 ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۷
    0 0
    سایتتون فوق العادس مرسی از اطلاع رسانیتون