تسنیم نوشت: مرجع تقلید شیعیان گفت: سازمان‌های بین المللی سکوت ذلت‌بار خود را پایان داده و مانع خون‌ریزی و ظلم ستم شوند و مراکز حقوقی پیگیر حقوق ملت‌های مسلمان از جمله کشته‌شدگان فاجعه منا و مردم مظلوم یمن و بحرین باشند.

آیت الله حسین نوری همدانی با صدور بیانیه‌ای در حمایت از شیخ عیسی قاسم و مردم مظلوم بحرین، جنایات آل خلیفه را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: باکمال تأسف این ایام اخبار غمباری از وضعیت مسلمان در جهان اسلام به گوش می‌رسد. عربستان سعودی به‌عنوان اصلی‌ترین نوکر استکبار و صهیونیست در منطقه جنایات فراوانی را مرتکب می‌شود از حمله به مردم مظلوم یمن و کشتن هزاران نفر از مردم بی‌گناه تا دخالت در امور داخلی بحرین و حمایت از حکام مستبد آن، مانع‌شدن حضور عده‌ای از مسلمان در حج ابراهیمی از جنایات این رژیم است و از سوی دیگر حصر شیخ عیسی قاسم عالم برجسته بحرینی اتفاق ناگوار است که موجب غم آزادیخواهان عالم است.

در بخش دیگری از این این بیانیه تصریح شده است: مسلمانان با اتحاد و وحدت باید متوجه نقشه‌های شوم استکبار و صهیونیست و ایادی منطقه‌ای آن‌ها باشند، سازمان‌های بین‌المللی سکوت ذلت‌بار خود را پایان داده و مانع خون‌ریزی و ظلم ستم شوند و مراکز حقوقی پیگیر حقوق ملت‌های مسلمان ازجمله کشته‌شدگان فاجعه منا و مردم مظلوم یمن و بحرین باشند.

در پایان این بیانیه خاطرنشان شده است: حوزه علمیه قم نیز بار دیگر حمایت خود را از ملت‌ها آزاده و همه مسلمانان خصوصاً عالم برجسته شیخ عیسی قاسم اعلام می‌کند.

29214

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 576783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =