۱۱هزار و ۷۶۲ فرصت شغلی برای سال جاری در استان مرکزی هدفگذاری شده است

محمدتقی آبائی هزاوه نیز با اشاره به فرصت‌های شغلی هدفگذاری شده در سال 95، اظهار کرد: 11 هزار و 762 فرصت شغلی برای سال جاری هدفگذاری شده است.  

به گزارش خبرآنلاین مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی با بیان اینکه ملاک بررسی عملکرد دستگاه‌های اجرایی سامانه رصد است، گفت: تا به امروز بر اساس سامانه رصد حدود سه هزار شغل محقق شده است، اما بخشی از دستگاه‌ها میزان اشتغال ایجاد شده را در این سامانه ثبت نکرده‌اند. وی ضمن تشریح عملکرد بانک‌های عامل در خصوص تسهیلات قرض‌الحسنه طرح‌های اشتغال مددجویان  تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی در سال 94 گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) تعداد هزار و 996 طرح را به بانک‌های عامل معرفی کرده است که 267 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است و 91 درصد اعتبارات تخصیصی جذب شده است. آبائی با اشاره به عملکرد سازمان بهزیستی از محل تسهیلات قرض‌الحسنه بند "ج" تبصره 16 قانون بودجه سال 94 افزود: 747 طرح به مبلغ 100 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است که 92 درصد اعتبارات تخصیصی پرداخت شده است.

وی در خصوص اعتبارات تبصره 26 قانون بودجه سال 95 کشور  اظهار کرد: اعتبارات تخصیص استان از محل تبصره 26 قانون بودجه برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی(ره) 216 میلیارد ریال و برای مدد جویان بهزیستی 68 میلیارد ریال در نظر گرفته شده است. در این جلسه در توزیع شهرستانی تعداد 11 هزار و 762 فرصت شغلی مصوب و با صدور مجوز 33 طرح مشاغل خانگی موافقت شد که با دریافت تسهیلات زمینه اشتغال 378 فرصت شغلی فراهم می‌شود. در این کارگروه یک گرایش با عنوان "چرم‌دوزی کناره فرش" به مشاغل خانگی اضافه شد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 576862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =