جهنم شدن خاورمیانه، حمله اخراجی‌ها و .../ پربازدیدترین اخبار ۱۹شهریور

امروز 19 شهریور 95، بیشترین بازدیدها به اخبار خطبه‌های نماز جمعه، به خصوص در شهر مشهد اختصاص داشت. بدی آب وهوای خاورمیانه و نزدیک شدن این بخش از کره زمین به جهنم هم مخاطبان زیادی را به خود جلب کرد.

باز هم در روز جمعه، خطبه های نماز جمعه برخی از شهرها، خبرساز بود. پربازدیدترین خبر سیاسی امروز هم به خطبه های علم الهدی، امام جمعه مشهد مربوط بود که گفته بود: آن آقای استحاله شده که می‌گوید با عربستان بسازید تا مشکل حل‌ شود، درکش کجا رفته؟

تصویری از آیت الله هاشمی رفسنجانی در منزل مرحوم آیت الله واعظ طبسی هم برای مخاطبان سرویس سیاسی خبرآنلاین جالب توجه بود.
مراودات چهره های دنیای سیاسی، به دنیای ورزش هم خبرساز بود و تصویری از نایب رئیس مجلس در لباس ورزشی در کنار امیر قلعه نوعی هم برای مخاطبان سیاسی ما جذاب بود.

در بین اخبار اقتصادی هم مطالبی که درباره مسکن و خودرو منتشر شده بود، بیش از همه اخبار حوزه های دیگر، چشم مخاطبان اقتصادی خوان ما را گرفت.
پیش‌بینی قیمت مسکن تا پایان امسال  برای مخاطبان ما در این عرصه جالب توجه بود و البته خبر قیمت انواع خودرو های داخلی از کارخانه تا بازار هم حسابی کلیک خورد.

در بین اخبار فرهنگی و هنری هم اظهارات فرهادی فیلمساز برجسته کشور که گفته بود: مشکل سیلی‌عماد نیست به‌فکر صورت‌مساله باشیم به همراه اظهار نظر دیگری از یک هنرمند که اعلام کرده آنچه بر سرم آمد ناشی از اشتباهات پزشکی بود از پربازدیدترین اخبار امروز فرهنگی و هنری بود.

در بین اخبار اجتماعی هم نزدیک شدن خاورمیانه به جهنم پربازدیدترین خبر روز بود. توصیه ای برای  بهتر شدن کارکرد مغز با گوش دادن به شجریان هم برای مخاطبان جذاب بود تا به همراه اظهارنظر عجیب رئیس شورای شهر که درباره حوادث این روزهای مترو گفته بود: خاک سست است، دوستان دقت کنند! در بین پربازدیدترین اخبار این حوزه جای می گرفت.

در حوزه دیپلماسی هم تسلیت گویی ظریف به شریعتمداری پربازدیدترین خبر بود تا به همراه اظهارنظر هیلاری کلینتون دربارۀ ابوبکر البغدادی از مهمترین مطالب امروز این حوزه قلمداد شود.

افکار عمومی همچنین نگران آزمایش اتمی کره‌شمالی و واکنش های بین المللی به آن بود.

حمله اخراجی ها هم در سرویس طنز و کاریکاتور تلخ خندی به لب مخاطبان نشاند.

57231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 577392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =