۰ نفر
۲۰ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۲:۱۳

تسنیم نوشت : امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه جنایات آل‌سعود این رژیم را به غروب خود نزدیک‌تر کرده است گفت: حامیان و دولت‌های ساکت در برابر جنایات آل‌سعود شریک جنایات این رژیم هستند.

به گزارش خبرآنلاین ،آیت‌الله مصطفی علما در خطبه‌های نماز جمعه کرمانشاه اظهار داشت: عبارت "شجره خبیث ملعون" که مقام معظم رهبری آل‌سعود را با آن خطاب قرار دادند به‌واسطه جنایات این متعدد این رژیم در حق مسلمانان و ملت‌های منطقه است.

امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه آل‌سعود لیاقت حرمین شریفین را ندارد بیان کرد: تمام دولت‌های اسلامی باید در یک گردهمایی مدیریت و برنامه‌ریزی حج و اماکن مقدس مسلمانان را برعهده بگیرند و در قبال حادثه منا سال گذشته یک گروه حقیقت‌یاب به بررسی ابعاد حادثه پرداخته تا حقیقت ماجرا روشن شود.

آیت‌الله علماء، پیام مقام معظم انقلاب در مورد حج امسال را تاثیرگذار در سراسر دنیای اسلام دانست و خاطرنشان کرد: قضیه منا باید زنده نگه داشته شود تا بی‌لیاقتی آل‌سعود در تاریخ بماند و دولت‌های اسلامی و غیراسلامی حکومت عربستان سعودی را به‌عنوان نوکر به تمام معنای غرب بشناسند.

وی با بیان اینکه آل‌سعود با پشتوانه غرب دست به جنایت می‌زند عنوان کرد: در غیر اینصورت آل‌سعود جرأت انجام این اقدامات را نداشت و در این گیرودار مشاهده می‌شود که این حکومت جنایتکار و ظالم چه حجم عظیمی از آمریکا و غرب سلاح خریداری کرده است.

خطیب جمعه کرمانشاه جنایات آل‌خلیفه و آل‌سعود در قبال ملت‌های منطقه همچون بحرین، یمن، عراق و سوریه را با اهداف استکبار جهانی دانست و افزود: دولت‌ها، علماء و نخبگان در قبال این جنایات ساکت نمانند و سازمان‌های حقوق بشری از سکوت مرگبار خود دست بکشند و بر سر آل‌سعود فریاد بکشند.

وی با بیان اینکه حامیان آل‌سعود در جنایات این رژیم شریک هستند خاطرنشان کرد: سازمان‌های حقوق بشری اگر پای یک آمریکایی بلرزد بلوا به پا می‌کنند ولی در قبال شهادت 7 هزار حاجی بیگناه رویه سکوت را در پیش گرفته‌اند.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به تشییع شهیدان اکبر نظری و حسین علیخانی از شهدای مدافع حرم کرمانشاه گفت: شهدای مدافع حرم شهدای خداوند هستند که همچون سیدالشهدا برای دفاع از حرم خداوند به شهادت رسیدند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 577395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =