باشگاه خبرنگاران نوشت: نایب‌رییس جبهه اصلاح‌طلبان گفت: محمدرضا عارف، حجت‌الاسلام ناطق‌نوری و محمدجواد ظریف در انتخابات پیش‌رو کاندیدا شوند.

بابک آذرباد نایب‌رییس جبهه اصلاح‌طلبان اظهار داشت: هیات‌رییسه و روسای کمیته سیاسی و انتخابات دو جبهه اعتدال‌گرایان و جبهه اصلاح‌طلبان از زمان انتخابات 92 باهم ائتلاف انتخاباتی دارند و در سال 92 این دو جبهه در ابتدا با نظر آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی و رییس دولت اصلاحات به ناطق پیشنهاد کاندیداتوری برای نامزدی ریاست‌جمهوری دادند که در نهایت به حضور هاشمی انجامید و این مهم زمینه‌ساز حماسه 92 شد.

وی در ادامه افزود: با توجه به انتخابات پیش‌رو و عدم کاندیداتوری هاشمی و رییس دولت اصلاحات، جبهه اعتدالگرایان و اصلاح‌طلبان اعتقاد دارند که حضور تنهای روحانی ریسک بزرگی است.

نایب‌رییس جبهه اصلاح‌طلبان گفت: بنابراین باید از دیگر افراد خوش‌فکر با منش اصلاح‌طلبی و اعتدالی هم برای نامزدی در انتخابات دعوت کرد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه به نظر شما چه کسانی باید از سوی جبهه اصلاحات برای سال 96 نامزد شوند، گفت: باید عارف، حجت‌الاسلام ناطق‌نوری و ظریف که مورد تایید هاشمی رفسنجانی و رییس دولت اصلاحات هستند، در انتخابات پیش‌رو کاندیدا شوند.

آذرباد با اشاره به برگزاری جلسه انتخاباتی جبهه اعتدالگرایان با حجت‌الاسلام ناطق‌نوری در راستای این موضوعات، تصریح کرد: مشکلات پیش‌رو و همچنین آسیب‌شناسی جدی در خصوص تنها در صحنه حضور داشتن روحانی، بررسی شد و وی تصریح کرد که با نظر بزرگان در یافتن گزینه‌های دیگر فعال باشید.

وی افزود: در این جلسه نظر جبهه اصلاح‌طلبان در خصوص حمایت از کاندیداتوری مجدد از روحانی برای انتخابات سال 96 مورد تاکید قرار گرفت. البته در این راستا باتوجه و نگاه به آینده امکان بررسی دیگر کاندیداها اصلاح‌طلبان وجود دارد.

نایب‌رییس جبهه اصلاح‌طلبان تاکید کرد: باتوجه به اینکه تاکنون گزینه‌های اصول‌گرایان برای حضور در عرصه انتخابات پیش‌رو مشخص شده است، اگر اصلاح‌طلبان و اعتدال‌گرایان بخواهند تنها بر روی روحانی تمام سرمایه سیاسی و اجتماعی شان برای انتخابات آینده بگذارند اشتباه استراتژیک است.

۲۹۲۱۵نا

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 577690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۹:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
    4 0
    اقای روحانی گزینه ماست اما اگر نیایند اقای ناطق. اقای ظریف را بگذارید تا کارهای نیمه تمام را تمام کند. او برای ریاست جمهوری حیف است.آقای عارف هم مورد هجوم سنگین واقع خواهد شد.