۰ نفر
۲۰ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۸

فرمانده انتظامی استان البرز از دستگیری چهار سارق حرفه ای که اقدام به سرقت 15 تخته فرش و تابلو فرش ابریشم به ارزش 2 میلیارد ریال از یک گالری فرش در کرج کرده بودند و بازگرداندن اموال سرقتی در کمتر از 24 ساعت خبر داد .

به گزارش خبر آنلاین البرز و به نقل از پايگاه خبري پليس ،سردار کامرانی صالح با اعلام این خبر گفت: در پي اعلام سرقت از يک گالري فرش در عظيميه ، تدابير لازم براي دستگيري سارق يا سارقان در دستور کار ماموران کلانتري 14 رسالت قرار گرفت.
وي افزود : با توجه به اهميت موضوع بلافاصله اکيپي از ماموران زبده کلانتري به محل سرقت اعزام و در تحقيقات اوليه از نگهبان فرش فروشي در مواجهه با اظهارات ضد و نقيض وي ، نگهبان را جهت تحقيقات تکميلي به کلانتري منتقل کردند .
اين مقام انتظامي اظهار داشت : نگهبان گالري در بازجويي تخصصي ماموران در نهايت به آشنايي با سارقان اعتراف کرد و گفت؛ با نقشه از پيش طراحي شده و با هم دستي سه نفر ديگر اقدام به سرقت فرش ها کرده اند .
سردار کامراني صالح با بيان اينکه با راهنمايي نگهبان، محل اختفاي سارقان شناسايي و هر سه سارق که داراي سابقه کيفري هستند دستگير شدند، تصريح کرد: سارقان به جرم خود مبني بر سرقت 15 تخته فرش و تابلو فرش به ارزش دو ميليارد ريال از گالري مذکور اعتراف کردند .

 

۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 577708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =