۰ نفر
۲۰ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷

فروش تمامی کالاهای قاچاق پس از ابلاغ مواد 55 و 56 آیین نامه مبارزه با قاچاق کالا و ارز اعم از اموال منقول و غیر منقول متوقف شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، امین دلیری رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی  با اعلام این خبر افزود: در پنج ماهه نخست سال جاری 243 میلیارد ریال اموال غیرمنقول و 823 میلیارد ریال اموال منقول توسط این سازمان در سطح کشور بفروش رسیده است که در مجموع به نسبت مدت مشابه سال گذشته 140 درصد رشد را نشان می دهد.

وی در ادامه افزود: در فروش اموال منقول 156 درصد و اموال غیر منقول 97 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد داشته ایم.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تصریح کرد: سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی وظیفه تعیین تکلیف اموالی را که به انحاء مختلف به تملک دولت درآمده و در بخش اموال منقول کالاهای قاچاق، متروکه و ضبطی بوده و در بخش اموال غیر منقول اموال وثیقه ای و قضایی  را عهده دار است و این اموال را در فرآیند مزایده و با اخذ حکم از مراجع قضایی و ذی صلاح تعیین تکلیف می نماید.

دلیری افزود: سازمان اموال تملیکی با 21 مدیریت استانی اقدام به برگزاری مزایده های سراسری الکترونیک می نماید و کلیه اموال مذکور از این طریق بفروش می رسد .

 

22339

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 577746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =