آیت الله همدانی اذعان داشت: خانواده های شهدا بدانند هرگز و هرگز اجازه نخواهیم داد خون شهیدان به واسطه افراد بی دین پایمال شود.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین البرز، در مراسم یادواره شهدای انتظامی و شهدای حرم که در سالن شهیدان نژاد فلاح برگزار شد، «آیت الله حسینی همدانی» نماینده ولی فقیه در کرج با عنوان اینکه این سالن به نام و یاد برادران شهید نژاد فلاح تاسیس و نام گذاری شده است، افزود: سالن شهیدان نژاد فلاح، چشم شهر محسوب می شود و اگر اجازه دهیم با برگزاری کنسرت در این سالن که خواننده و گوینده و شرکت کنندگان آن رفتار نادرستی داشته باشند ایجاد نا امنی می شود که باید جلوی آن گرفته شود.
امام جمعه کرج ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان در دو جبهه حریم و حرم، خاطر نشان کرد: شهیدان حریم برای حفظ آسایش، آرامش و امنیت در جامعه و شهیدان حرم برای حفظ نظام اسلامی و ارزش های الهی، جان خود را فدا کردند.
امام جمعه کرج ضمن قدردانی از پرسنل نیروی انتظامی که بخشی از امنیت اجتماعی را بر عهده دارند، تأکید کرد: شغل نیروی انتظامی بر لبه تیغ راه رفتن است چراکه آنها باید در عین مردم داری و قانونمندار بودن، با اقتدار و عزتمند به کار خود ادامه دهند.
وی با عنوان اینکه نیروی انتظامی، نیروی ارزشی و الهی است، اضافه: نیروی انتظامی باید نیروی مدافع ارزش ها و آرمان های اسلامی باشد و لذا باید در مقابل عواملی که بخواهند عزت را از بین ببرند، با اقتدار دفاع کنند.
نماینده ولی فقیه با یادآوری تعریف امنیت و تأکید مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: در بیانات مقام معظم رهبری تعریف امنیت گستره ی بیشتری دارد و کشاندن جوان به سمت منکرات، نا امنی است.
نماینده ولی فقیه با اشاره به ظهور افکار پلید که با طراحی دقیق، عناوین مختلف و شعارهای به ظاهر زیبا و البته عوام فریب، در جامعه گسترش یافته و منجر به از بین رفتن ثبات جامعه و حریم خانواده می شود، گفت: اگر فضا که قابلیت اجرای بزهکاری در آن وجود دارد، با اقتدار حراست نشود، جوانان از جامعه گرفته خواهند شد و این به مختل شدن امنیت جامعه کمک می کند.
وی بی حجابی در جامعه را جرم دانسته و گفت: در قانون برای بد حجابی جریمه تعلق گرفته شده است، پس باید با برخورد قانونی جلوی آن ایستاد.
وی تأکید کرد: بنا به رهنمود های مقام معظم رهبری ، نیروی انتظامی باید در مسایل معنوی و معیارهای اسلامی- انقلابی، حساس باشد.
آیت الله همدانی اذعان داشت: خانواده های شهدا بدانند هرگز و هرگز اجازه نخواهیم داد خون شهیدان، به واسطه افراد بی دین پایمال شود.

 

۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 578207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =