۰ نفر
۲۴ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۶

وزیر کشور به منظور بازدید و بررسی پروژه های اقتصاد مقاومتی طی سفر دو روزه به کرمان ، هم اکنون وارد شهرستان جیرفت شد.

  به گزارش خبرآنلاین،عبدالرضا رحمانی‌فضلی ظهر چهارشنبه به منظور بازدید و بررسی پروژه های اقتصاد مقاومتی وارد استان کرمان شد.

بازدید از پروژه های اقتصاد مقاومتی شهرستان قلعه گنج و حضور در جلسه تبیین طرح شهر نمونه اقتصاد مقاومتی قلعه گنجاز اهم برنامه های روز نخست سفر وزیرکشور به استان کرمان می باشد.

وزیر کشور در ادامه سفر خود به جنوب استان کرمان در روز پنج‌شنبه به شهرستان رودبار جنوب سفر می‌کند و در این سفر از طرح‌های اقتصاد مقاومتی این شهرستان رودبار بازدید می‌کند.

رحمانی فضلی پس از بازدید از طرح‌های شهرستان رودبار جنوب، در جلسه شورای اداری، دهیاری‌ها، شوراهای روستایی و شهرداری‌های شهرستان‌های جنوب کرمان که در شهرستان جیرفت برگزار می شود، حضور می یابد.

 وزیر کشور برای دومین مرتبه در سال جاری به منظور بازدید و بررسی پروژه های اقتصاد مقاومتی به استان کرمان سفر می کند.

دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری در سفر به استان کرمان، این استان را به عنوان یکی از سه استان پایلوت اقتصاد مقاومتی اعلام کرد و عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور نیز طی روزهای 12 و 13 تیرماه 95 به استان کرمان سفر کرد و از نزدیک در جریان فعالیت های انجام شده و همچنین مشکلات موجود در این استان پایلوت اقتصاد مقاومتی کشور قرار گرفت.

بازدید از مجتمع فولاد ایرانیان، حضور در گفتگوی ویژه خبری در صدا و سیمای مرکز کرمان، حضور در شورای اداری استان، شرکت در دو جلسه نشست هم اندیشی اقتصاد مقاومتی و نشست خبری از اهم برنامه های سفر تیرماه وزیر کشور به استان کرمان بود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 579130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =