ایسنا نوشت: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به صندوق‌های بازنشستگی اظهار کرد: صندوق‌ها در کشور به خوبی شناخته نشده‌اند و همانند فرزندان بیگانه به آنها نگاه می‌شود.

علی ربیعی صبح امروز (پنجشنبه) در حاشیه بازدید از پروژه آزادراه شرق اصفهان اظهار کرد: مسائل اساسی کشور با اجماع بزرگ حل می‌شود و اجماع بزرگ‌ترین رویکرد دولت تدبیر و امید بوده است و می‌تواند باعث حل مسائل بزرگ کشور شود.

وی با بیان اینکه هم‌افزایی در دولت نیز یکی از رویکردها به حساب می‌آید افزود: رابطه ما با مجلس شورای اسلامی رابطه اصلاح‌گری و اجماع برای حل مشکلات است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: دولت دوران شکوفایی خود را طی می‌کند. در حال حاضر 13 درصد به حمل و نقل کاشی و سرامیک و 4 درصد به فروش سیمان اضافه شده است. همچنین مصرف برق صنعتی در کشور افزایش یافته است و تمام اینها نشان می‌دهد که دولت در حال گذراندن دوران شکوفایی خود است.

وی با اشاره به صندوق‌های بازنشستگی اظهار کرد: صندوق‌ها در کشور به خوبی شناخته نشده‌اند و همانند فرزندان بیگانه به آنها نگاه می‌شود.

ربیعی با بیان اینکه صندوق‌های بازنشستگی می‌تواند به عنوان موتور توسعه ملی نقش‌آفرینی کند، اظهار کرد: متاسفانه در یک بازه زمانی صندوق‌ها حیات خلوت مدیران شدند و مدیران ناکارآمد و به جا مانده از هر جایی به صندوق‌های بازنشستگی تحمیل می‌شدند.

وی ادامه داد: امروز در اصفهان به تعداد تخت‌های هتل‌ها ششصد تخت اضافه خواهد شد. بحث خرید ریل از کارخانه ذوب‌آهن نیز در هفته آینده پیگیری خواهد شد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: پروژه آزادراه شرق اصفهان به محیط زیست و به شهر اصفهان کمک می‌کند. همچنین این پروژه بر افزایش درآمد بازنشستگان نیز موثر واقع می شود.

47237

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 579459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۵
    0 0
    حیاط