۰ نفر
۲۸ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۶:۵۵
محبوب ترین مردان و زنان در فضای مجازی

جام‌جم‌آنلاین نوشت: کمپانی بین المللی «Apple Tree Communications» طی بررسی آمارگیری دنبال کنندگان یا به اصطلاح، فالوورهای افراد معروف در شبکه‌های اجتماعی مختلف به نتایج جالبی رسید و در این رابطه توانست فهرست محبوب‌ترین انسان‌های کره زمین از دید کاربران اینترنتی را جمع‌بندی و منتشر کند.

این نتایج در روزنامه بریتانیایی «Sport» به چاپ رسیده و منتشر شده است. طبق برآورد شرکت «Apple Tree Communications»، محبوب ترین فرد در شبکه های اجتماعی مهاجم تیم فوتبال رئال مادرید و تیم ملی پرتغال، کریستیانو رونالدو شد که حدودا 238 میلیون نفر فالوور در شبکه های اجتماعی دارد.

محبوبترین زن نیز از نگاه این شرکت خواننده معروف تیلور سویفت است که 246 میلیون دنبال کننده در شبکه های اجتماعی نظیر توییتر، فیس بوک، اینستاگرام و سایر شبکه ها دارد. بعد از او به ترتیب کیتی پری با (219 میلیون)، سلنا گومز با (205 میلیون) و ریانا با (190 میلیون) طرفدار محبوب ترین افراد در شبکه های اجتماعی شدند.

58241

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 580477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • نيما A1 ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۸
    6 2
    اينكه چنين اخباري رو پوشش ميدين و اسم خواننده هاي زن امريكايي رو بيان ميكنيد نشون دهنده اين هست كه شما اين خقيقت رو پذيرفتيد كه اينها در ايران مخاطبان بيشماري دارند و در واقع تلاش براي مخفي كردن حقيقت نكرده ايد، كه البته كاري درست و بجا هست ، تلاش براي سانسور و مخفي كاري تنها مخاطبان را كنجكاوتر از قبل ميكند ،كه شما اين رو به خوبي متوجه شديد ،، از اينكه به شعور و درك مخاطبتون احترام ميذاريد ممنونيم ،