بازسازی واقعه غدیر در اسلام‌آبادغرب اجرا می‌شود

اسلام آبادخبر نوشت: جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان اسلام‌آبادغرب از بازسازی واقعه غدیر با هنرمندی بیش از ۱۰۰نفر از بسیجیان فعال شهرستان در روز سه شنبه ۳۰شهریور در محل استادیوم شهید رستگار اسلام آبادغرب خبر داد .

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان اسلام آبادغرب از بازسازی واقعه غدیر با هنرمندی بیش از ۱۰۰نفر از بسیجیان فعال شهرستان در روز سه شنبه ۳۰ شهریور در محل استادیوم شهید رستگار اسلام آبادغرب خبر داد .

 

سرهنگ رجبی واقعه غدیر را عید امامت و ولایت خواند و هدف از اجرا و بازسازی آیین بزرگ و تاریخی واقعه غدیر خم را شناخت هر چه بیشتر اقشار مختلف مردم از واقعه غدیر و اتفاقات رخ داده در آن در قالب نمایش زنده دانست.

رجبی با بیان اینکه بازسازی واقعه غدیر راس ساعت ۹ صبح روز سه شنبه همزمان با روز عید غدیر با حضور اقشار مختلف مردم در این شهرستان ها برگزار خواهد شد، از عموم مردم شهیدپرور شهرستان اسلام آبادغرب دعوت نمود تا در این برنامه تاریخی- مذهبی حضور پیدا کنند.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان اسلام آبادغرب در پایان از همکاری ادارات خصوصا شهرداری اسلام آبادغرب به واسطه کمک در فراهم کردن محل اجرای نمایش تقدیر و تشکر کرد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 580834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =