شهرداری تهران اعلام کرد با توجه به آغاز سال تحصیلی و افزایش 30 درصدی حمل‌ونقل در معابر پایتخت، برخی از معابر شلوغ و پرتردد را ایمن‌سازی می‌کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین بارها مخاطبان سرویس مشکلات مردم تذکر داده اند ایمنی تعدادی از معابر پرتردد در تهران پایین است و باعث اضطراب در شهروندان به دلیل احتمال بروز تصادف می شود. در این رابطه تعدادی از کامنتهایی که درباره وضعیت ترافیکی منطقه 10 واقع در غرب تهران بود، پیگیری و اخبار مرتبط با نیازهای ترافیکی این منطقه منتشر شد.
شهرداری منطقه 10 تهران هم اعلام کرد خیابان امام خمینی (ره) حد فاصل پل شهید نواب صفوی تا خیابان رودکی ایمن سازی شد. حوزه حمل و نقل و ترافیک منطقه 10 اقدام به ایمن سازی مسیر خیابان امام خمینی (ره) حد فاصل بزرگراه شهید نواب صفوی تا خیابان رودکی کرده است.

رضا زلفی معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه با اعلام این خبر گفت: ترافیک خیابان امام خمینی (ره) به عنوان یکی از معابر شریانی درجه یک منطقه به لحاظ قرارگیری مدارس، مهدهای کودک و سایر مراکز آموزشی در اطراف آن با شروع مدارس حداقل 30 درصد افزایش می یابد.

او با بیان این که برای کاهش و رفع مشکل ترافیک این معبر تمهیدات ویژه ای اندیشیده شده است گفت: برای جلوگیری از آمد و شد عرضی در این معبر و کاهش سرعت خودروها اقداماتی از قبیل: نصب 300 متر نرده، علائم افقی نوشتاری، ترمیم سرعتکاه، نصب علائم عمودی هشداری اجرا شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه اظهار امیدواری کرد با رعایت قوانین از سوی شهروندان محترم منطقه 10 در هفته اول مهر و همچنین عدم استفاده از خودروهای شخصی برای انتقال فرزندان به مدارس و استفاده از حمل و نقل عمومی بتوانیم گام موثری در روانی ترافیک معابر منطقه برداریم.

 

46231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 581052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =