سرمایه‌گذاران کره‌ای به همراه سرمایه‌گذار بومی استان همدان ضمن دیدارهایی جداگانه با استاندار همدان و نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان به طرح سرمایه‌گذاری مورد نظر و بررسی موارد پیش روی طرفین پرداختند.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از همدان ؛ محمد ناصر نیکبخت، استاندار همدان گفت: با مشارکت سرمایه‌گذاران کره‌ای و همدانی کارخانه تولید لامپ‌های LED در استان همدان احداث می‌شود.

نیکبخت، در این دیدار بر مساعد بودن شرایط برای سرمایه‌گذاری در استان تأکید کرد و به سرمایه‌گذاران همواره اطمینان خاطر داد که با رغبت و سرعت کار خود را جلو ببرند.

وی افزود: همانگونه که در گذشته بیان شده همه گونه تضمین حتی شخصی هم به سرمایه‌گذار داده می‌شود که استان همدان برای سرمایه‌گذار احترام خاصی قائل است.

استاندار همدان با اشاره به اینکه مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان پیگیر کار خواهند بود، گفت: بنده و تمام مدیران استان همگی در خدمت سرمایه‌گذار بوده و مجوزهای سرمایه‌گذاری در استان نیز به سرعت صادر می‌شود.

نیکبخت خاطرنشان کرد: هیچگونه نگرانی یا ترس از سرمایه‌گذاری در استان همدان نداشته باشید.

ناصر محمودی، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان نیز در این جلسه بر حمایت همه جانبه مدیر ارشد استان و وزارت اقتصاد و دارایی از سرمایه‌گذار تأکید کرد و گفت: انتقال سود سهام سرمایه‌گذاری خارج از کشور تضمین می‌شود.

وی افزود: مجوزهای سرمایه‌گذاری با سرعت خوبی در استان صادر می‌شود و همچنین مجوز سرمایه‌گذاری خارجی بنا بر پیشرفت کار و پیگیری کارهای اولیه از سوی سرمایه‌گذار، به سرعت از وزارت امور اقتصادی و دارایی صادر می‌شود.

محمودی تصریح کرد: با توجه به رویکرد دولت تدبیر و امید بر حمایت از سرمایه‌گذار و همچنین واگذاری پروژه‌ها به بخش خصوصی، شرایط برای این کار فراهم است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان یکی از رسالت‌های دولت جمهوری اسلامی ایران را حمایت همه‌جانبه از سرمایه‌گذاری عنوان کرد و گفت: اولویت وزارت امور اقتصادی و دارایی تولید و افزایش ثروت از طریق توانمندسازی بخش خصوصی و حمایت همه‎جانبه است.

وی یادآور شد: در این راستا استان همدان تلاش کرده است بهترین موقعیت و فرصت‌ها را برای حضور سرمایه‌گذاران فراهم آورد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان علاقمندی و اشتیاق مسئولان عالی استان به خصوص استاندار همدان را در جذب سرمایه‌گذاران و توسعه اقتصادی استان از فرصت‌های مطلوب برای سرمایه‌گذاری در استان همدان عنوان کرد و گفت: تمام تلاش‌ها برای معرفی فرصت‌ها و جذب سرمایه‌گذار صورت می‌گیرد.

محمودی اظهار داشت: دولت یازدهم با رسیدن به توافق هسته‌ای نشان داد که از پتانسیل بسیار بالایی در دیپلماسی خارجی برخوردار است و می‌تواند با استفاده از این ابزار مهم به پیشرفت کشور از جمله برقراری ارتباط برای افزایش سرمایه‌گذاری و حضور کشورهای جهان در ایران در این امر کمک شایانی کند.

کیم یونگ کیون سرمایه‌گذار کره‌ای و حمید شاهنجرینی سرمایه‌گذار بومی استان قرار است در سرمایه‌گذاری مشترک به ساخت کارخانه تولید لامپ‌های LED در استان همدان اقدام کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 581171

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =