با وجود گذشت 6 هفته از رقابت های لیگ برتر ستارگان میلیاردی استقلال جای ثابتی در تیم ندارند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ نیمکت نشینی ستارگان نامی استقلال مثل بختیاررحمانی، امین حاج محمدی، آرش افشین و میثم مجیدی این شائبه را ایجاد کرده که چه سرنوشتی در انتظار این بازیکنان است؟ بختیار رحمانی اولین بازیکنی بود که در فصل نقل و انتقالات با سر و صدای فراوان به استقلال پیوست. او در هفته های ابتدایی بازیکن مورد نظر منصوریان در میانه میدان بود. اما کم کم با نمایش های ضعیفش و البته درخشش فرشید اسماعیلی به نیمکت ذخیره ها تبعید شد. درحالی که این روزها شایعه جدایی شماره 7 آبی ها شنیده می شود اما از قرار معلوم بختیار قرار نیست استقلال را ترک کند. طبق آخرین اخبار علی منصوریان قرار است در بازی با ذوب آهن از بختیار در پست بال چپ (پست مورد نظر خود بختیار) استفاده کند و فرصت جدیدی به این بازیکن گران قیمت بدهد.استفاده از رحمانی در سمت چپ احتمالا باعث نیمکت نشینی جابر انصاری می شود اما در عوض این شانس را به استقلالی ها می دهد که از رحمانی در کنار فرشید اسماعیلی و امید ابراهیمی استفاده کنند تا مرکز زمینشان کار آمد تر از گذشته عمل کند.

اما در مورد بقیه نیمکت نشینان استقلال وضعیت اینطور نیست.میثم مجیدی یکی از دفاع چپ های استقلال فقط 10 دقیقه در این هفته ها بازی کرده است. .نه تنها ترافیک سمت چپ استقلال بلکه عدم اعتقاد منصوریان به مجیدی فرصت بازی را از او گرفته تا شاید اولین خروجی احتمالی استقلال در نیم فصل شماره 20 این تیم باشد. امین حاج محمدی دفاع وسط میلیاردی آبی ها وضعیتی بدتر از مجیدی دارد. او نه تنها در این 6 هفته به بازی گرفته نشده بلکه حتی اسمش جزو 18 نفر تیم و نیمکت نشینان هم نبوده. رابطه خوب حاج محمدی و منصوریان تا الان از بروز اختلاف بین این دونفر جلوگیری کرده اما اگر وضعیت چنین بماند بعید است حاج محمدی فصل را با پیراهن آبی تمام کند.

اما دیگر مورد عجیب استقلال آرش افشین است.او که دو فصل کابوس وار را به دلیل سربازی و مصدومیت در فولاد و ملوان سپری کرده بود در ابتدای این فصل به امید احیا شدن و بازگشتی پر قدرت به فوتبال به استقلال پیوست اما روند او در تیم جدیدش ناامید کننده است. منصوریان فعلا رغبتی به استفاده از افشین نشان نداده اما ممکن است شماره 16 آبی ها سورپرایز منصوریان در نیم فصل دوم باشد. باید به انتظار نشست و دید سرمربی حرفه ای و جوان استقلال در ادامه مسیر پر پیچ و خمش در این تیم می تواند در مدیریت ستاره های میلیاردی اش موفق باشد یا که خیر؟

41257

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 581196

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =