۰ نفر
۳۰ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۶:۰۸

اقتصادنیوز نوشت:طلا در معاملات آسیایی دومین روز رشد خود را به ثبت رساند.

در حالی که انتظار می‌رود فدرال‌رزرو در نشست سیاست‌گذاری دو روزه خود نرخ بهره ایالات متحده را تغییر ندهد، طلا در معاملات آسیایی دومین روز رشد خود را به ثبت رساند.

رویترزدر گزارشی نوشت، هر اونس طلا در معاملات امروز با رشدی 0.1 درصدی یکهزار و 315 دلار و 60 سنت معامله شد.    نشست دو روزه فدرال‌رزرو از امروز (سه‌شنبه) آغاز می‌شود، جایی که در آن سیاستگذاران در خصوص اقتصاد آمریکا و توانایی آن برای جذب افزایش نرخ بهره به بحث و مناظره می‌پردازند.

قرار است عصر روز چهارشنبه (به وقت محلی) جانت یلن نتیجه این نشست را در یک نشست خبری اعلام کند. اگر بانک مرکزی آمریکا در نشست سیاست‌گذاری خود محرک‌های پولی بیشتر را به عنوان آخرین تلاش‌ها برای پرواز اقتصاد این کشور اتخاذ کرده و نرخ بهره را تغییر ندهد، ممکن است بانک مرکزی ژاپن توجه همگان را به سمت خودش جلب کند. 

  بانک مرکزی ژاپن می‌تواند در روز چهارشنبه نرخ بهره منفی را به تمرکز اصلی خود در سیاست‌های پولی تغییر داده و ناآرامی‌های بازار را افزایش دهد. 

  در پی رزرو سود معامله‌گران در آستانه نشست سیاست‌ پولی در بانک‌های مرکزی ژاپن و آمریکا، بازده اوراق خزانه‌ آمریکا در روز دوشنبه کاهش یافت. کلوین دوشینکی رئیس معدن باریک گفت: «معدن طلای باریک ولادرو در آرژانتین یکی از 5 معدن اصلی می‌تواند فعالیت‌های خود را از دو هفته دیگر آغاز کند.»

گری گلدبرگ، مدیر اجرایی شرکت نیومونت اعلام کرد، فروش سهام گروه معدنی نیومونت در معدن باتو هیجاو در اندونزی تا سه‌ماهه چهارم سال به اتمام نخواهد رسید. 

  در پی نگرانی سرمایه‌گذاران از نتیجه نشست‌های سیاست‌گذاری فدرال‌رزرو و بانک مرکزی ژاپن، در معاملات روز سه‌شنبه، سهام آسیایی اندکی افت کرد.  

 

3535

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 581251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =