وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات: فضای مجازی توسط مردم و دانش آموزان مدیریت شود

مهر نوشت: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خواستار کنترل و مدیریت فضای مجازی توسط مردم و دانش آموزان شد و گفت: این مهم سبب افزایش فرصت‌ها می شود.

محمود واعظی صبح شنبه در مراسم بازگشایی مدارس استان البرز و افتتاح دبیرستان مهدیه شهرستان کرج، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: در مجلس شورای اسلامی مراوده خوبی با نمایندگان کرج داریم.

واعظی با بیان اینکه در دنیای امروز داشتن نیروی انسانی پرتلاش توام با تفکرات دانش بنیان ثروت محسوب می شود، گفت: سرمایه ای بزرگتر از نیروی انسانی نداریم.

وی با تاکید بر اینکه به سبب استقامت ملت در دنیا آبرو داریم، بیداری اسلامی را میراث امام خمینی (ره) برشمرد و گفت: دشمن درصدد بود این مهم از بین برود اما خوشبختانه به سبب استقامت ملت ایران اسلامی دشمن نتوانست به هدف شوم خود دست پیدا کند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در بخش دیگر سخنان خود با تاکید بر اینکه امروز کسی نمی تواند ایران را نادیده بگیرد، تصریح کرد: عزت ایران به سبب وجود ملت متفکر و غیور است.

واعظی با بیان اینکه باید از همه فرصت ها استفاده کنیم و این مهم باید توسط جامعه دانش آموزی مورد توجه قرار گیرد، گفت: باید اقتصاد مقاومتی مد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی در جامعه مورد توجه قرار گیرد برای تحقق این مهم می توان به ظرفیت جوانان تکیه کرد.

وی با بیان اینکه امروز در تمام بخش های نوآوری کشور پیشتاز هستیم چرا که جوانان با استعدادی داریم، گفت: امیدواریم همه با هم بتوانیم آینده کشور را تضمین کنیم تا به عنوان الگویی برای کشورهای مسلمان تبدیل شویم.

وی با بیان اینکه اقتصاد پویا، رفاه مردم و صنعتی پیشتاز سبب می شود بستر توسعه کشور بیش از پیش فراهم شود، تصریح کرد: معتقدم با انجام درست مسئولیت دانش آموزی کشوری توسعه یافته خواهیم داشت.

واعظی با تاکید بر اینکه دنیای امروز در حال تغییر و تحول است، افزود: تحولات به وجود آمده فرصت و تهدید است، دولت در تلاش است تا حد توان فرصت ها را افزایش و از تهدیدها بکاهد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بیان کرد: باید فضای مجازی توسط مردم و دانش آموزان مدیریت و کنترل شود، این مهم سبب افزایش فرصت می شود.

وی با اشاره به اینکه با پیشنهاد استاندار بنا داریم مدرسه مهدیه شهرستان کرج را به عنوان پایلوت، هوشمندسازی کنیم، گفت: اگر دانش آموزان از این رویه استقبال کنند درصدد هستیم البرز استان علمی برای مدارس هوشمند انتخاب شود.

واعظی با اعلام اینکه استان البرز معین استان تهران محسوب می شود که این امر سبب شده از اهمیت بالایی برخوردار باشد، گفت: در نظر داریم برای ارتقاء علمی مدارس استان البرز گام برداریم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تصریح کرد: پرسش مهر رئیس جمهور در این مراسم ارائه می شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 582576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =