رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز تاکید کرد: امروز واحدهای تولیدی نیاز به سرمایه رایگان ندارند، بلکه به پیاده شدن برنامه های صحیح توسعه اقتصادی کشور نیاز دارند تا شایستگی های خود را در ایران و جهان به نمایش بگذارند.

به گزارش خبرآنلاین، "صمد حسن زاده" در چهارمین دوره همایش معرفی شرکت های برتر منطقه آذربایجان گفت: قهرمانان صنعت آذربایجان موجب افتخار ما و کشور هستند و ما اطمینان داریم با ثبات مدیریت و قوانین می توانیم بزرگترین برنامه های توسعه اقتصادی کشور را اجرایی کنیم.

وی افزود: معتقدیم توسعه اقتصادی کشور با همین بنگاه های تولیدی و اقتصادی محقق خواهد شد. هیچ کس شاید 30 سال پیش باور نمی کرد کره جنوبی با چند شرکت بزرگ به سیزدهمین قدرت اقتصادی جهان تبدیل شود.

رئیس اتاق بازرگانی تبریز خاطرنشان کرد: ما هیچ کمبودی نسبت به کرده جنوبی، مالزی، ژاپن، فنلاند و... نداریم و امروز جوانان 20 ساله ما افتخارات علمی بزرگی می آفرینند.

حسن زاده گفت: به دولت اطمینان می دهیم اگر شرایط را برای توسعه اقتصادی و رشد بخش خصوصی را ایجاد کند، شاهد توسعه اقتصادی کشور توسط همین بخش خصوصی خواهیم بود.

وی افزود: تا زمانی که تعامل و همسویی همه مسئولان در راستای اقتصاد مقاومتی انجام نشود و تا زمانی تعامل سیاسی با کشورهای جهان با حفظ اقتدار کشور محقق نشود، توسعه اقتصادی کشور اتفاق نخواهد افتاد.

حسن زاده تاکید کرد: امروز واحدهای تولیدی نیاز به سرمایه رایگان ندارند، بلکه به پیاده شدن برنامه های صحیح توسعه اقتصادی کشور نیاز دارند تا شایستگی های خود را در ایران و جهان به نمایش بگذارند

بنگاه های اقتصادی و تولیدی لوکوموتیو اقتصاد ایران هستند

رئیس سازمان مدیریت صنعتی ایران گفت: لوکوموتیو اقتصاد ایران همین بنگاه های اقتصادی و تولیذی هستند و کشورهایی که سهم بیشتری در تولید ناخالص ملی دارند، شرکت های بزرگ بیشتری دارند.

"محمدعلی محمدی" در چهارمین همایش معرفی برترین شرکت های منطقه آذربایجان گفت: لوکوموتیو اقتصاد ایران همین بنگاه های اقتصادی و تولیذی هستند و کشورهایی که سهم بیشتری در تولید ناخالص ملی دارند، شرکت های بزرگ بیشتری دارند.

وی ادامه داد: اگر دنبال رونق اقتصادی در کشور هستیم، باید از رشد بنگاه ها و واحدهای تولیدی بزرگ حمایت کنیم. هیچ شرکت و سازمانی یک شبه به این جایگاه نمی رسد و تمام بنگاه های بزرگ بی تردید شبانه روز تلاش کرده اند و حالا خود را به اقتصاد کشور عرضه می کنند.

رئیس سازمان مدیریت صنعتی ایران گفت: رسانه ها در مطرح کردن بنگاه های بزرگ اقتصادی نقش ویژه ای دارند و زحمات بنگاه های بزرگ با رسانه ای شدن به جامعه عرضه می شود.

محمدی گفت: سازمان های برای موفقیت باید در مسیر تعالی قرار بگیرند و این زحمت بسیار زیادی می طلبد تا نظم و ارزش آفرینی و نیز مدیریت صحیح را در سازمان نهادینه شود.

وی گفت: پایداری سازمان ها در مسیر تعالی مهمتر است و به عبارت دیگر برخی شرکت ها به محض اینکه مورد تقدیر جامعه قرار بگیرند، ممکن است دچار غرور کاذب شوند. در یک بزرگراه به محض اینکه ترمز کنید، دیگران از سوی شما عبور می کنند.

محمدی گفت: آنچه که در ارزیابی 500 شرکت برتر آذربایجان مورد ارزیابی قرار گرفته، پارامترهای جهانی هستند و این شرکت ها مسیر تعالی را درست طی می کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 584724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =