شهروند نوشت: مهدی پاکدل که چند روز پیش از هک شدن صفحه شخصی‌اش خبر داده بود و آن را به شکل کلیپی تصویری در تلگرام گذاشته بود، حالا ادعایی عجیب درباره فیلم مجیدی مطرح کرده است.

بازیگر نقش ابوطالب در گفت‌وگوی خود با انتقاد از رسانه‌ها عنوان کرده است:  «باور کنید در طول ٦، ٥ ماهی که فیلم روی پرده بود، حتی یک نفر درباره بازی‌های این فیلم نظر نداد.

ما دو‌سال زحمت کشیده بودیم و دوست داشتیم درباره ما نوشته شود؛ هیچ!‌ فیلم وارد بایکوت خبری شد و همه انگار با آن مسأله داشتند.» این ادعا از جانب مهدی پاکدل درحالی مطرح می‌شود که پوشش رسانه‌ای این فیلم، حمایت‌های دولتی و سالن‌هایی که در زمان اکران در اختیار داشت، کم‌نظیر بود تا جایی که بسیاری این میزان حمایت را اجحاف در حق فیلم‌های دیگر دانستند. 

58241

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 585124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۶:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۰
    19 58
    حمایت همه جانبه و هرچه بیشتر از این فیلم و از جانب همه لازم بود. باید اینطور فیلم ها بیشتر ساخته شود و حمایت شود.آقای پاکدل حق دارند.
  • علی IR ۰۶:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۰
    22 3
    بنام خدا برای جناب مجیدی و جناب پاکدل و دیگر عوامل فیلم محمد رسول اللهص احترام قائلم و امیدوارم همواره به سلامت باشند اما واقعیت امر آن است که میل به دیدن فیلم آقای مجیدی برای اکثریت بینندگان فقط به جهت نام مبارک حضرت رسول اکرمص بوده و اگر کمتر کسی حاضر است آن را نقد کند، باز هم به جهت نام مبارک آن حضرت است و الا آن همه تبلیغ برای آن فیلم، موجبی نبوده و نیست که اهل نظر را به اظهار نظر وادارد. امیدوارم هنرمندانی دیگر با سبک و سیاقی بهتر فیلمی برای دوران کودکی آن حضرت بسازند.
  • بی نام A1 ۰۶:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۰
    38 6
    من نمی دانم چرا خود را به نفهمی می زنند. من با علاقه رفتم فیلم را نگاه کنم از چند دقیقه که گذشت احساس بدی بهم دست داد. فیلم اصلا داستان نداشت. فقط جلوه های ویژه و فیلم برداری اش خوب بود. اگر می خواستم از این چیزها ببینم می رفتم یک فیلم هالیودی می گرفتم. گویا سکانس های زیبا فقط کنار هم چیده شده بودند. بغل دستی ام نیز نظر من را داشت و بعد هر که دیده بود نیز متوجه این شد که اصلا این یک فیلم نبود حیف آن همه هزینه