به گزارش خبرآنلاین استان مرکزی مهندس محمد مرادی با بیان اینکه طرح ارائه خدمات تلفنی و غیر حضوری مشترکان ، همواره در دستورکار قرار دارد ،گفت: طرح ارایه خدمات بدون مراجعه مشترک در شهرستانهای مذکور با هدف کاهش مراجعات حضوری و تکریم مشترکان اجرا شده است.
وی بیان کرد :مشترکین شهرستانهای فوق می توانند برای انجام کلیه درخواست های خود با تلفن 121تماس بگیرند و درخواست های خود را پیگیری کنند.
مهندس مرادی بابیان اینکه توسعه خدمات غیرحضوری برق درشهرستانهای استان در حال انجام است ، افزود : اطلاع از بدهی ،پرداخت هزینه انرژی مصرفی،اعلام کارکرد کنتور،ثبت ودرخواست تلفنی خرید انشعاب و خدمات پس از فروش از جمله خدمات غیرحضوری این شرکت است.
وی تصریح کرد: شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی در راستای ارائه خدمات هر چه بهتر و سریعتر به مشترکین خود این شرکت اقدام به ارائه خدمات به صورت غیرحضوری از طریق سایت www. mpedc. ir ، تلفن121 و سامانه پیامکی 10001000121 و...کرده است .
46
نظر شما