مدیر امور خدمات غیرحضوری شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی از ارایه خدمات غیر حضوری برق به مشترکین شهرستانهای تفرش،فراهان وآشتیان خبرداد.

به گزارش خبرآنلاین استان مرکزی مهندس محمد مرادی با بیان اینکه طرح ارائه خدمات تلفنی و غیر حضوری مشترکان ، همواره در دستورکار قرار دارد ،گفت: طرح ارایه خدمات بدون مراجعه مشترک در شهرستانهای مذکور با هدف کاهش مراجعات حضوری و تکریم مشترکان اجرا شده است.

وی بیان کرد :مشترکین شهرستانهای فوق می توانند برای انجام کلیه درخواست های خود با تلفن 121تماس بگیرند و درخواست های خود را پیگیری کنند.

مهندس مرادی بابیان اینکه توسعه خدمات غیرحضوری برق درشهرستانهای استان در حال انجام است ، افزود : اطلاع از بدهی ،پرداخت هزینه انرژی مصرفی،اعلام کارکرد کنتور،ثبت ودرخواست تلفنی خرید انشعاب و خدمات پس از فروش از جمله خدمات غیرحضوری این شرکت است.

وی تصریح کرد: شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی در راستای ارائه خدمات هر چه بهتر و سریعتر به مشترکین خود این شرکت اقدام به ارائه خدمات به صورت غیرحضوری از طریق سایت www. mpedc. ir ، تلفن121 و سامانه پیامکی 10001000121 و...کرده است .

46

کد خبر 586101

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =

آخرین اخبار

پربیننده‌ترین