بررسی مشکلات واحدهای تولیدی از مهمترین برنامه های دولت می باشد

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در سفر یکروزه خود به استان زنجان از شرکت ترانسفورماتورسازی کوشکن (تسکو) زنجان بازدید نمود.

به گزارش خبرآنلاین ، دهقان در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران بررسی مشکلات و مسائل واحدهای تولیدی و سرمایه گذاران را از مهمترین برنامه های دولت در جهت تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی برشمرد و اظهار داشت: دولت با بررسی مسایل و موانع پیش روی واحدهای تولیدی، راهکار لازم برای حل مشکلات آنان را ارائه می نماید.

وی تصریح داشت: سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و برنامه‌های متناسب با آن در تدوین بودجه سال 96 و برنامه‌های ششم توسعه نیز مورد توجه دولت بوده و ابراز امیدواری نمود: در آینده نزدیک شاهد شکوفایی اقتصاد ملی و رفع مشکلات بیکاری باشیم تا با ارتقاء قوام اقتصاد داخلی و تکیه بر ظرفیت های اقتصادی کشور، از وابستگی به کشورهای خارجی بی نیاز شویم.

دهقان خاطرنشان کرد: با افزایش قدرت اقتصادی کشور می توانیم در مقابله با تکانه‌های اقتصادی محیط به ثبات و پایداری اقتصادی دست یابیم.

گفتنی است شرکت تسکو از مجموعه شرکت های ایران ترانسفو است که هم اکنون 220میلیارد ریال بدهی دارد و رفع مشکلات آن نیازمند تامین 300میلیارد ریال اعتبار است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 586208

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =