مقام معظم رهبری چفیه خود را به دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد ارومیه اهداء کردند

دفتر مقام معظم رهبری اعلام کرد: رهبر معظم انقلاب در مقابل ارسال انگشتر از سوی یک نوجوان ارومیه ای، چفیه خود را به این دانش آموز تحت حمایت اهداء کردند.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان در این خصوص با بیان اینکه دانش آموزان تحت حمایت آذربایجان غربی به برکت آموزشهای دینی و برنامه های فرهنگی این نهاد به مرتبه ای از اخلاقیات ارتقاء یافته اند که همواره با رهبر معظم انقلاب مأنوس بوده و برنامه های زندگی خود را با الگو قرار دادن ایشان ساماندهی می کنند.

در مراسم دعای ندبه که از سوی کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان غربی با هماهنگی سپاه شهدای استان برگزار شد، مدیر کل این نهاد چفیه اهدایی مقام معظم رهبری را بهمراه یک جلد قرآن کریم به دانش آموز تحت حمایت اهداء کرد.

در این مراسم که در حسینیه ثارالله و با حضور فرمانده هان قرارگاه حمزه سید الشهداء،سپاه شهدای استان ، مسئولین، امدادگران و سایر شهروندان برگزار شد حجت الاسلام والمسلمین فعال آذر استاد حوزه و دانشگاه با تشریح کرامات ائمه اطهار و الگوپذیری نسل جوان از بزرگان دین گفت: دانش آموزی که با رهبر انقلاب انس می گیرند و سخنان ایشان را آویزه گوش خود قرار می دهند مطمئنا که به مدارج بالایی دست خواهند یافت و کشور ما به برکت این گونه دانش آموزان متعهد از شر هرگونه مکر و حیله دشمنان مصون خواهد ماند.

وی افزود: عشق به رهبر انقلاب و منویات ایشان همواره راهگشای نسل جوان بوده و خواهد بود.

حجت الاسلام فعال آذر خانواده ایشان را نیز که در این مراسم حضور داشتند مصداق خانواده های سالم به لحاظ اخلاقی دانست و از مادر دانش آموز یاد شده نیزکه سرپرستی خانواده را برعهده دارد به عنوان یک بانوی صالح یاد کرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 586262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =