بازیگر سینمای ایران با ابراز تاسف از درگذشت نعمت حقیقی، این هنرمند فقید را انسانی پرانرژی دانست که با وجود تجربه​های ارزشمند در سینما، هنرمندی بی​ادعا بود.

نیکی کریمی در گفت​و​گو با خبرآنلاین،​ درباره زنده یاد نعمت حقیقی اظهار داشت:​ «"عروس" یکی از نخستین کارهای من در سینمای ایران بود و در این فیلم تجربه همکاری با نعمت حقیقی را داشتم؛ فیلمبرداری که تجربه سال​ها فعالیت در سینما را به همراه داشت و فیلم​های شاخصی را در کارنامه خود ثبت کرده بود اما با این حال به شدت بی​ادعا فروتن بود.»

او ادامه داد:​«در جریان تولید «عروس» خیلی زود با یکدیگر دوست شدیم، او اولین فیلمبرداری بود که مرا دوربین سینما، لنزها و قواعد فیلمبرداری آشنا کرد. ما در زمان همکاری در «عروس» در مورد سینمای جهان با هم صحبت می​کردیم و حسی که من نسبت به او داشتم بیشتر شبیه حس یک فامیل بود تا همکار.  فوتبال علاقه مشترک من، نعمت حقیقی و بهروز افخمی بود، زمان ساخت «عروس» هنگامی که فوتبال پخش می​شد با همدیگر به تماشای بازی​ها می​نشستیم.»

بازیگر فیلم سینمایی «جهان پهلوان تختی» گفت: «دو سه سال قبل زمانی که داور جشن خانه سینما بودم، نعمت حقیقی نیز عضو هیئت داوران بود. در مدت زمان داوری جشن همچنان همان سرزندگی، شادی سال​های قبل را در حقیقی می​دیدم. او بسیار جوان​تر از سن و سال خود در این سال​ها با انرژی زندگی کرد. هر چقدر فکر می کنم هیچ گاه او را غمگین ندیدم، اما درگذشت این هنرمند باعث تاسف است.»

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 58630

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =