سریالی که قرار است جانشین «بازی تاج و تخت» شود

وقتی خبرها حکایت از آن دارد که «بازی تاج و تخت» در فصل هشتم به پایان می‌رسد، مهم‌ترین پرسش این است که جایگزین این سریال پرطرفدار در اچ‌بی‌او چه سریالی خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نخستین قسمت از سریال «وست‌ورلد» محصول جدید شبکه اچ‌بی‌او به دست مخاطبان رسید. این سریال در قسمت نخست بیش از 3 میلیون و 300 هزار تماشاگر در پلترفم‌های گوناگون داشت که از زمان پخش فصل اول سریال «کاراگاه حقیقی / True Detective» در سال 2014 بی‌نظیر است. حتی از قسمت نخست سریال «بازی تاج و تخت» هم پیشی گرفت که 2 میلیون و 200 هزار بیننده داشت.

آمار قدرتمند سریال «وست‌ورلد» در حالی به دست آمد که بازار ورود سریال‌های جدید با ارائه سریال «لوک کیج» از نتفلیکس در روز 30 سپتامبر داغ داغ بود. اما علیرغم حضور رقیب «وست‌ورلد» باز هم با قدرت جلو رفت و مخاطب بسیاری جذب کرد.

موفقیت این سریال برای اچ‌بی‌او که از مدت‌ها پیش دنبال جانشینی برای سریال محبوب خود «بازی تاج و تخت» می‌گردد، خبر مسرت‌بخشی است. این شبکه برای ساخت قسمت نخست این سریال 25 میلیون دلار هزینه کرده است و تا پایان 10 قسمت فصل نخست این هزینه به 100 میلیون دلار افزایش پیدا می‌کند.

جاناتان نولان و لیزا جوی سریال «وست‌ورلد» را با اقتباس از فیلمی به همین نام ساخته مایکل کرایتون در سال 1973 می‌سازند. فیلم مایکل کرایتون داستان پارکی تفریحی پر از ربات‌های انسان‌نما بود. آنتونی هاپکینز، ایوان ریچل وود، اد هریس، جیمز مارسدن، جفری رایت و رودریگو سانتورو بازیگران سریال هستند.

آهنگساز این سریال نیز همانند سریال «بازی تاج و تخت» رامین جوادی است.

منبع: فوربز / 3 اکتبر

58241

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 586501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سامان IR ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۴
    2 0
    قسمت اول منو یاد پرستیژ و بین ستاره ایی انداخت..