سرمربی تیم ملی می گوید دغدغه اصلی او اتفاقات بیرونی نبوده، بلکه اتفاقاتی بوده که همیشه در ایران می افتد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی در آستانه بازی با ازبکستان می گوید: «مطمئن باشید می توانیم در تاشکند بازی خوبی را ارائه دهیم. دژاگه هم کاملا آماده شده و این میتواند خبر خوبی برای ما باشد. با این شرایط می توانیم مقابل ازبکستان صدرنشین با قدرت ظاهر شویم. وقتی بازیکنان لژیونر به تیم ملی اضافه می شوند می توانند با دانش خود که در اروپا به دست می آورند به تیم ملی از نظر تجربی کمک کنند. »
او ادامه می دهد: «هیچ گاه این طور نبوده که دغدغه اصلی من بازی کردن مقابل رقبا باشد. برعکس دغدغه من همیشه از داخل ایران بوده است. از سال های قبل مشکلاتی در همین جا داشته ایم و امیدوارم که همه متوجه این زنگ بیدارباش شده باشند. »
کی روش درباره قضاوت ویلیامز در بازی ازبکستان توضیح می دهد: «قبل از اینکه درباره داور صحبت کنم به دو نکته مهم اشاره می کنم. همه باید متوجه باشند که بازی هایی که الان در آنها حضور داریم مقدماتی جام جهانی است و برای اینکه موفق شویم همه باید بیدار باشند. تا به حال سابقه نداشته ایران دوبار پیاپی به جام جهانی برود اما هدف اصلی ما این بار صعود کردن به جام جهانی است تا این رکورد را بشکنیم. بهتر است درباره داور گمانه زنی نکنیم. نباید این طور باشد که اخبار واهی از صحبت هایی که ما انجام می دهیم ایجاد شود. من هیچ وقت درخواست نکردم داور این بازی تغییر کند. بلکه بعد از اتفاقاتی که در استرالیا برای ما افتاد باید به ای اف سی و شخص ویلیامز ثابت کنیم که مردم ایران به بازی جوانمردانه اعتقاد دارند و خوشحال می شوند که یک بار دیگر این داور برایشان قضاوت کند. باید این ثابت شود که ما دوست داریم این داور را در ایران ببینم و از او دعوت می کنیم. حتی مطمئنم زمانی که به ایران بیاید با دسته گل به استقبال او می رویم. »
کارلوس با کنایه می گوید: «ما الان نیاز به حمایت داریم نه اینکه بعد از بردها یکسری بیایند و با ما عکس بگیرند. دو بازی مهم را پشت سر گذاشتیم اما هنوز راه زیادی پیش روی ما باقی مانده است. ما احتیاج داریم تا پایان مسابقات جام جهانی از حمایت کامل برخوردار باشیم. »

252 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 586516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام NL ۰۱:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۴
    0 1
    ولی عمراً ویلیامز بگذارد با امتیاز از زمین مسابقه خارج شوید . دوستان ایرانی مقیم استرالیا می دانند من چه می گویم .