احراز هویت پیکر مطهر ۴ شهید تازه تفحص شده اصفهانی

پیکر مطهر ۴ شهید از شهدای مفقودالاثر استان اصفهان در هشت سال دفاع مقدس، احراز هویت شد و مراسم تشیع این شهیدان روز پنجشنبه ۲۲ مهرماه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری  خبرآنلاین و براساس اعلام مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان، مشخصات این 4 شهید تازه تفحص شده که هویت آن‌ها از طریق آزمایش DNA، مدارک هویت و پلاک، شناسایی شده به شرح ذیل است:

شهید عبداله قانع زاده، فرزند علی اکبر، متولد 46 ، اعزامی از استان اصفهان که در عملیات والفجر1 و در منطقه عملیاتی فکه به شهادت رسید.

شهید احمدرضا شریفیان، فرزند حسنعلی، متولد 47 ، اعزامی از استان اصفهان که در عملیات والفجر1 و در منطقه عملیاتی فکه به شهادت رسید.

شهید غلامعلی رضایی کوجانی، فرزند حاج بابا، متولد 30 ، اعزامی از استان اصفهان که در عملیات محرم به شهادت رسید و پیکرش در قبرستان الرمادی151(عین خوش) کشف شد.

شهید علی ذراتی، فرزند رضا، متولد 40 ، اعزامی از  کاشان که در عملیات والفجر 1 و در منطقه عملیاتی فکه به شهادت رسید.

پیکر مطهر شهید عبداله قانع زاده، شهید احمدرضا شریفیان، شهید غلامعلی رضایی روز پنجشنبه؛ 22 مهرماه، ساعت 15 از میدان فیض به سمت گلستان شهدای اصفهان برگزار می‌شود.

براساس اعلام مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان، پیکر مطهر شهید رضایی پس از تشییع در گلستان شهدای اصفهان تدفین و پیکر مطهر شهیدان شریفیان و قانع زاده برای خاکسپاری به شهرستان گزوبرخوار منتقل می‌شود.

شهید علی ذراتی نیز از اهالی کاشان است که در عملیات والفجر یک و در منطقه عملیاتی فکه به شهادت رسیده است. پیکر او در این عملیات مفقودالاثر شد و بعد از گذشت 33 سال از شهادتش طی عملیات تفحص پیکر شهدا، کشف و شناسایی شد. پیکر مطهر این شهید 14 مهرماه برای تشییع و تدفین به شهرستان کاشان منتقل گردید.

 

۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 588527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =