مدیرکل امور اقتصادی و دارایی: بهبود شاخص های کسب و کار، امری ضروری است

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان گفت: بهبود شاخص های فضای کسب و کار امری ضروری است که در ارتقای شاخص ها در استان و حذف یا اصلاح قوانین مخل کسب و کار، مورد توجه قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از همدان ؛ سید ناصر محمودی که در جلسه مشترکی با مدیران صنعت، معدن و تجارت، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و سازمان جهاد کشاورزی استان همدان سخن می گفت با بیان اینکه موازی کاری در حوزه سرمایه گذاری آسیب زا است افزود: بانک اطلاعاتی با هدف ارائه اطلاعات درست و دقیق برای سرمایه گذاران در این استان راه اندازی می شود.


وی خاطرنشان کرد: در این حوزه باید همه دستگاه های مرتبط با سرمایه گذاری استان در یک مسیر حرکت کرده و برای کمک به روند موجود یک صدا باشند.

محمودی یادآور شد: باید در حوزه سرمایه گذاری اطلاعات درست در اختیار سرمایه گذار قرار گیرد تا بتواند به راحتی مسیر را انتخاب کرده و با تجزیه و تحلیل وارد میدان سرمایه گذاری شود.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان تصریح کرد: در این مسیر باید با هدایت نیروی انسانی هدف کلی طرح ها مشخص شود و شیوه تأمین منابع مالی را درست هدایت کرد و اجرای طرح هایی که به بخش خصوصی واگذار می شود نیز مشخص شود.


وی افزود: ضمن برگزاری نشست های کارشناسی با تمامی دستگاه ها، باید برش استانی طرح ها را در جهت بهبود هشت پله ای بهبود فضای کسب و کار عملیاتی کرد .

محمودی اظهار داشت: تمامی هدف این است که اطلاعات درست به سرمایه گذاران ارائه شود و در این جا با ایجاد بانک اطلاعاتی جامع برای سرمایه گذاران که شامل اطلاعات تمامی اداره های مرتبط با سرمایه گذاری شامل صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی است، می توان یک مسیر واحد برای سرمایه گذار ایجاد کرد.

وی افزود: در عین حال علاوه بر اطلاعات موجود موانع و نواقص بانک اطلاعاتی هر طرح نیز منظور می شود تا بتوان به راحتی طرح را مورد بررسی قرار داد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 588655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =