نشست فرماندار لاهیجان با سرمایه گذاران و اعضای اتاق بازرگانی سوئد برگزار شد

نخستین نشست سید محمد احمدی فرماندار و سعید آگشته شهردار شهرستان لاهیجان با سرمایه‌گذاران و اعضای اتاق بازرگانی اسکاندیناوی در محل جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ، فرماندار لاهیجان در این نشست با بیان توضیحاتی در رابطه با شهرستان لاهیجان، گفت: لاهیجان یکی از زیباترین شهرهای استان گیلان و ایران است که دارای دو بخش مرکزی و رودبنه و جمعیتی بالغ بر 168 هزار نفر می باشد.

سید محمد احمدی افزود: لاهیجان معروف به عروس شهرهای گیلان دارای چشم اندازها و جاذبه‌های طبیعی بسیار زیبا می‌باشد که همجواری شهر با یکی از زیباترین کوه‌های منطقه و دسترسی آسان به آن با چشم اندازهای کوهپایه‌ای شامل باغ‌های سرسبز چای و مزارع برنج و چشمه‌های متعدد آن در سطح ملی در بخش گردشگری سرآمد است.

وی اذعان کرد: لاهیجان دارای پتانسیل بسیار خوبی در بخش کشاورزی، گردشگری و صنعت است و سرمایه گذاران را برای حضور در شهرستان و سرمایه گذاری تشویق و موانع موجود را نیز رفع خواهیم کرد.

احمدی با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره فرهنگی اقتصادی لاهیجان در تهران، اظهار کرد: فرصتی توسط تیم مدیریت شهری به خصوص اعضای شورای اسلامی شهرستان و شهردار محترم مهیا شد که جشنواره بزرگی را در تهران برگزار کنیم و با مسئولین و افراد بزرگی در این جشنواره ملاقات و گفت و گو کنیم.

این مقام مسئول با اشاره به تلاش فرمانداری لاهیجان برای جذب سرمایه گذار گفت: با تامین زیر ساخت لازم امکان سرمایه گذاری بخش خصوصی و سرمایه گذاران خارجی در لاهیجان فراهم شده است که اجرای این طرح ها نقش مهمی در توسعه شهرستان و نیز ایجاد فرصت های شغلی در منطقه دارند.

وی تصریح کرد: بنده به عنوان نماینده دولت با توجه به جذابیت ها و شهرت های این شهرستان اعلام می کنم که مدیریت شهری آمادگی انعقاد قرارداد و تفاهم نامه با سرمایه گذاران را دارا می باشد.

احمدی در پایان افزود: ما علاوه بر حمایت از سرمایه گذاران آماده هدایت آنها برای شکوفایی استعدادهای منطقه هستیم تا از همه ظرفیت ها نهایت استفاده شود.

عکس و خبر : علیرضا پرندوش

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 589498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =