راننده پژو عابر ۶۰ ساله را در حاشیه جاده زیر گرفت و کشت

رئیس پلیس راه استان همدان گفت: این راننده به علت بی توجهی به جلو، عابر 60 ساله را که در حال تردد در حاشیه جاده بود زیر گرفت، مرد پیاده در این حادثه جان باخت.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از همدان ؛ سرهنگ رضا عزیزی، فرمانده پلیس راه استان، در گفتگو با خبرنگار خبر آنلاین در همدان با اعلام مطلب فوق افزود: بامداد امروز یک سانحه فوتی در روستای جوراب ملایر به ماموران پلیس راه گزارش شد که در این سانحه متاسفانه یک عابر 60 ساله به علت بی توجهی راننده پژو جان خود را از دست داده بود.

وی خاطرنشان کرد: در این سانحه رانندگی، خودروی سواری پژو به علت بی توجهی راننده به جلو و عدم رعایت سرعت در منطقه مسکونی با یک عابر مسن که در حال تردد از حاشیه جاده بود برخورد و خانواده ای را عزادار کرد.

سرهنگ عزیزی، در ادامه از مسافران درخواست کرد، با توجه به احتمال افزایش ترافیک در زمان بازگشت پس از تعطیلات ، و برای پیشگیری از بروز گره های ترافیکی و کاهش اتلاف وقت، بازگشت خود را به روز جمعه موکول نکنند.


وی تاکید کرد: برای جلوگیری از بروز سوانح احتمالی رعایت فاصله طولی با خودروی جلویی و بستن کمربند ایمنی باید همواره مورد توجه رانندگان باشد.


رئیس پلیس راه استان همدان افزود: با توجه به اینکه سرعت خودروها در موقع افزایش تردد به 60 تا 70 کیلومتر در ساعت کاهش می یابد مدت زمان رسیدن به مقصد نیز افزایش می یابد.


لازم به ذکر است، متاسفانه طبق گزارش پزشکی قانونی از ابتدای سال جاری تا پایان مردادماه، 227 نفر در سوانح رانندگی در استان همدان جان باختند همچنین سه هزار و 337 نفر نیز مجروح و مصدوم شدند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 589683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =