شهرداری منطقه 5 می‌گوید اخطاریه‌های لازم را برای یک پروژه ساختمانی را از لحاظ فنی و ایمنی داده‌است. شهروندان می‌گویند این پروژه خطرساز است و احتمال ریزش ساختمان‌های اطراف آن وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین یکی از شهروندان در کامنتی نسبت به بروز یک حادثه شهری در سرویس مشکلات مردم هشدار داد. این شهروند در کامنت خود نوشته: سلام گودبرداری بسیار عمیق سازمان ورزش شهرداری و رها کردن آن به علت اختلافات و .. در منطقه 5، بلوار فردوس، بهار جنوبی، انتهای وحید غربی ده ها واحد مسکونی اطراف آن را با خطر ریزش ساختمان مواجه کرده.بارها به شهرداری این مسئله را انتقال دادیم ولی ظاهرا تا شهرداری با یک فاجعه و کشته شدن هموطنانمان مواجه نشود حرکتی انجام نمی دهد. شما رو به خدا قسم می دهیم شما کاری انجام دهید...بعضی از این واحد های مسکونی از داخل ترک های عمیق برداشته اند...فردا دیر است.

مراتب عینا جهت اطلاع و اخذ جوابیه لازم به شهرداری منطقه 5 تهران منعکس شد و این شهرداری در جوابیه ای، درباره این مشکل توضیح داد که منتشر می شود.

جوابیه شهرداری منطقه 5
مدیرمسئول خبرگزاری خبرآنلاین
با سلام

احتراماً در خصوص پیام شهروند محترم در خصوص ملك واقع در بلوار فردوس غرب - خيايان بهار جنوبي - خيابان وحيد، متعلق به شركت تعاوني مسكن سازمان ورزش شهرداري تهران به استحضار ميرساند: با عنايت به مرحله كاري پروژه (اتمام فونداسيون) و اتمام دوره ضمانت ايمني و پايش گود از سوي مهندس ناظر، اداره شهرسازي ناحيه 4 نسبت به صدور اخطاريه هاي ملزوم رعايت نكات فني و ايمني اقدام نموده است ليكن پيگيري شروع مجدد عمليات اجرايي پروژه ميبايست از طريق سازمان ورزش شهرداري تهران صورت پذيرد.
حسین سلوک مفرد

مدیر روابط عمومی منطقه5

 

46231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 590334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۴
    3 0
    وقتی اونجا زمینش مناسب نیست برای چی مجوز دادید که طرف اینقدر گودبرداری کنه شما هم آسمون و هم زیر زمین را دارید به بساز بفروش ها میدید آخه چرا اینقدر به فکر منافع بساز بفروش ها هستید
  • بی نام IR ۰۶:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
    2 0
    خوب الان یعنی این بنده های خدا چیکار کنن ؟