یک معبر جدید برای سهولت دسترسی به بزرگراه یادگار امام (ره) در منطقه 10 تهران بازگشایی شد که باعث رفع یک گره ترافیکی در غرب تهران می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مشکل ترافیک در همه جای تهران بارها توسط مخاطبان سرویس مشکلات مردم بیان شده. در روزهای اخیر و همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید هم بسیاری از کاربران این سرویس اعلام کردند با ترافیک فزاینده محورهای غرب تهران به خصوص در ساعات اوج رفت و آمد، به شدت مشکل دارند. آنها از راه بندان خیابانهای منتهی به میدان آزادی و بزرگراه های غربی تهران شکایت کردند.

در راستای رفع مشکلات ترافیکی این منطقه معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 10 از بازگشایی موقت معبری جدید به موازات خیابان شهید چراغی در تقاطع با خیابان شهید شاه محمدی برای سهولت دسترسی به بزرگراه یادگار امام (ره) خبر داد.
رضا زلفی با اعلام این خبر گفت: رانندگان وسایط نقلیه که قصد عبور از جنوب به شمال خیابان شاه محمدی منشعب از خیابان کمیل را داشتند، به دلیل یک طرفه بودن خیابان شهید چراغی از غرب به شرق به صورت مستقیم از کوچه کم عرض کریمیان عبور می کردند که با توجه به کارشناسی و مطالعات انجام شده مقرر شد معبری جدید به صورت موقت در جنوب تقاطع فوق به صورت یک طرفه شرق به غرب از شمال کوچه شهید مرادی جهت دسترسی رانندگان به بزرگراه یادگار امام (ره) و آزادی احداث شود.
او گفت: این معبر با تلاش اداره فنی عمران و شهرداری ناحیه 2 در حال احداث و ساماندهی است و پیش بینی می شود در هفته جاری رسماً بازگشایی شود.
زلفی توضیح داد: از این پس رانندگانی که در مسیر جنوب به شمال خیابان شاه محمدی در حرکت هستند قبل از رسیدن به تقاطع خیابان چراغی نسبت به تغییر جهت به سمت خیابان نظامی و سپس توسط بزرگراه یادگار امام (ره) می توانند به سایر شریان های غرب منطقه دسترسی داشته باشند.

46231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 590725

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =