۰ نفر
۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۸
 کشف سه انبار شکلات قاچاق در البرز

مدیر کل تعزیرات حکومتی البرز گفت: در اجرای طرح ویژه مبارزه با قاچاق کالا سه انبار نگهداری شکلات قاچاق در این استان کشف شد.

به گزارش خبرآنلاین البرز و به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان البرز، علی اکبر مختاری افزود: در اجرای این طرح ماموران مبارزه با کالای قاچاق، طی اخبار واصله مشخص شد که سه انبار دپوی شکلات خارجی در منطقه محمد شهر کرج وجود دارد که محل‌های مورد نظر شناسایی و پلمب شد.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد که مقداری از شکلات‌های کشف شده به ارزش ریالی بیش از 900میلیون ریال تاریخ مصرف گذشته است.

این مسؤول گفت: کارشناسان تعزیرات حکومتی استان البرز در حال کارشناسی و برآورد ارزش ریالی این کالای قاچاق هستند.

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح ملی مقابله با کالای قاچاق به صورت ویژه در این استان در حال اجراست خاطرنشان کرد: فعالان بخش واردات، انبار، توزیع، خرید و فروش به‌خصوص تجار و صنوف مرتبط نسبت به رعایت قوانین و مقررات موضوعه از جمله قوانین مبارزه با قاچاق کالا و ارز و همچنین رعایت ضوابط گمرکی و توزیع فروش کالاهای قاچاق توجه داشته باشند.

مختاری یادآورشد: در صورت مشاهده تخلف، علاوه بر ضبط کالاها، وسایل حمل و نقل و همچنین انبار یا مکان نگهداری و عرضه، مالکان و حاملان کالاها به پرداخت جزای نقدی سنگین و سایر مجازات‌های قانونی محکوم می‌شوند.

وی، نقش مردم را در مبارزه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز که اقتصاد، تولید و اشتغال کشور را با مشکلات عدیده‌ای روبه‌رو می‌کند، بسیار تاثیرگذار دانست.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 591497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =