رئیس سازمان برنامه و بودجه آذربایجان غربی گفت: براساس آخرین آمار، نرخ مشارکت خانوارهای آذربایجان غربی در سرشماری اینترنتی با ثبت نام ۲۳۸ هزار و ۲۲۹ خانوار در سامانه به ۲۳.۸ درصد رسید.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، ناصر حضرتي در تشريح آخرين وضعيت مرحله اينترنتي سرشماري عمومي نفوس و مسكن ۹۵ در آذربايجان غربي تا صبح امروز اظهار داشت: با استقبال مردم در شهرستان های مختلف شاهد ارتقای نرخ مشارکت خانوارهای استان در مرحله اینترنتی سرشماری هستیم به طوریکه نرخ مشارکت خانوارهای آذربایجان غربی در این مرحله از سرشماری به ۲۳.۸ درصد رسید.
وی افزود: تا کنون اطلاعات و آمار ۸۳۲ هزار و ۵۶۴ نفر از جمعیت استان از سوی ۲۳۸ هزار و ۲۲۹ خانوار در سرشماری عمومی نفوس و مسکن به روش اینترنتی ثبت شده است.
مدیر اجرایی ستاد سرشماری عمومی نفوس و مسکن آذربایجان غربی از تغيير فزاينده نرخ مشاركت خانوارهاي شهرستان هاي استان در سرشماري اينترنتي خبر داد و گفت: شهرستان ماکو با ثبت نام ۱۱ هزار و ۹۸۱ خانوار در سامانه سرشماری اینترنتی با ۴۳.۱۲ درصد بیشترین نرخ مشارکت خانوارها در این مرحله از سرشماری را به خود اختصاص داده است.
حضرتی اضافه کرد: تا کنون اطلاعات و آمار ۴۳ هزار و ۱۲۲ نفر از جمعیت شهرستان ماکو در سامانه سرشماری اینترنتی ثبت شده است.
رييس سازمان برنامه و بودجه آذربايجان غربي خاطرنشان كرد: در حال حاضر شهرستان شوط با ثبت نام ۶ هزار و ۷۸۳ خانوار با ۲۴ هزار و ۱۲۲ نفر جمعيت نرخ مشارکت ۴۱.۴۷ درصدي خانوارها را در مرحله اينترنتي سرشماري به خود اختصاص داده است.
حضرتي با بيان اينكه شهرستان سردشت با ۳۹.۸۰ درصد سومين شهرستان استان از لحاظ مشاركت خانوارها در سرشماري اينترنتي است، افزود: تا كنون ۱۳ هزار و ۲۹۹ خانوار با ۵۰ هزار و ۷۰۵ نفر جمعيت در شهرستان شوط آمار و اطلاعات خود را در سامانه سرشماري اينترنتي وارد كرده اند.
وي گفت: شهرستان چایپاره با ۳۹.۴۳ درصد،مهاباد با ۳۲.۸۴ درصد و بوکان با ۳۰.۳۹ درصد شهرستان های چهارم تا ششم استان به لحاظ مشارکت در سرشماری اینترنتی هستند.
حضرتی گفت: میاندوآب با ۱۲.۵۸ درصد، اشنویه با ۱۲.۸۲ درصد و ارومیه با ۱۹.۵۱ درصد کمترین نرخ مشارکت خانوارها در مرحله اینترنتی سرشماری عمومی نفوس و مسکن ۹۵ را در استان دارند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 591550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =