رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: فضای مجازی ، جولانگاه اطلاعات نادرست درباره بازار سرمایه است و با اجرای برنامه های کارآمد شفاف سازی، شایعات رونق خود را از دست می دهد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،  شاپور محمدی با تشریح برنامه های نوین سازمان بورس برای تضمین شفافیت اطلاعات، نقش حراست ها را در تضمین شفافیت و پیشگیری از چالش رانت اطلاعات بسیار مهم دانست.

 رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار با توضیح مقوله سهولت و امنیت، گفت: ملاحظات امنیتی نباید مانع تسهیل امور شده یا برای تسهیل امور، ضرورت های امنیت را نادیده بگیریم.

 محمدی با تاکید بر اینکه اولویت نخست این سازمان تامین مالی بخش خصوصی است، اظهار داشت: ادعاهای مبنی بر اینکه این سازمان تامین مالی دولت را در اولویت قرار داده است ، رد می کنم.

 محمدی گفت : حراست ها باید مراقب باشند مذاکرات مسائل مالی هیات مدیره بانک ها و شرکت ها پیش از درج در کدال افشا نشوند.

 حجت اله صالحی، مشاور وزیر و رییس مرکز حراست وزارت امور اقتصادی و دارایی نیز با تشریح فعالیت های حراست، گفت: حراست ها موانع و عوامل اخلال در اجرای برنامه ها، طرح ها و پروژه های اقتصاد مقاومتی مرتبط با وزارت متبوع و دستگاه های تابعه را شناسایی و تمهیدات لازم را برای تضمین اجرای منویات اقتصاد مقاومتی به عمل خواهند آورد.

 صالحی ضمن بررسی اقدامات حراست برای مقابله با مفاسد و آسیب های اداری و مالی، نتایج اقدامات کمیته های چهارگانه ذیل شورای هماهنگی و کارگروه های مربوط را موفق ارزیابی کرد و خواستار ارتقای کارآمدی فعالیت های آن شد.

 وی با تشریح برنامه های حراست ها برای پایش اقدامات و اجرای پروژه های اقتصاد مقاومتی، افزود: حراست ها باید به دقت موانع و عوامل اخلال در اجرای برنامه ها و پروژه های اقتصاد مقاومتی را شناسایی و اقدامات لازم را انجام دهند. 

22339

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 592083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =