مراسم تشییع محمدرضا رستمی فردا در امامزاده عبدالله اسداباد برگزار می شود

محمدرضا رستمی، خبرنگار و روزنامه‌نگار باسابقه و دبیر پیشین سرویس فرهنگی خبرآنلاین، در 40 سالگی از دنیا رفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمدرضا رستمی، از فعالان رسانه‌ای شناخته شده در حوزه هنر و سینما، پس از آن‌که یک‌شنبه این هفته مورد عمل جراحی مغز قرار گرفت، شبانگاه چهارشنبه 28 مهر درگذشت.

این خبرنگار باسابفه، هفته گذشته با سردرد شدید به اورژانس بیمارستان شهدای تجریش مراجعه کرد که به دلیل تشخیص تومور مغزی بستری شد. او سپس با تشخیص پزشکان، یک‌شنبه این هفته تحت جراحی مغز قرار گرفت که متاسفانه نتیجه عمل رضایت‌بخش نبود و محمدرضا رستمی به کما رفت و دیشب درگذشت.

محمدرضا رستمی، متولد اسدآباد همدان، کار خود در عرصه مطبوعات را از دهه ۷۰ آغاز کرد. از سال 79 به تحریریه  روزنامه جام‌جم پیوست و درعرصه‌های مختلف فرهنگی و هنری از جمله تئاتر، موسیقی، سینما، میراث فرهنگی، ادبیات و ... قلم زد. پس از پذیرش مسئولیت انتشار چند ضمیمه جام جم و دبیری سرویس شهرستان‌های آن روزنامه، دو سال هم به عنوان دبیر سرویس فرهنگ و هنر جام جم مشغول به‌فعالیت شد.

در سال 1389، رستمی به عنوان دبیر سرویس فرهنگ و هنر، به تحریریه خبرآنلاین پیوست و تا تابستان امسال به همکاری‌اش با این رسانه ادامه داد.

محمدرضا رستمی علاوه بر فعالیت روزنامه‌نگاری، در ادبیات داستانی و شعر هم توانایی چشمگیری داشت و همزمان با ناشران و فعالان فرهنگی بسیاری همکاری می‌کرد. علاقه و هنر دیگر این فعال رسانه‌ای، عکاسی بود. او رویدادهای اطرافش را از راه لنز دوربین تلفن همراهش ضبط و در حساب کاربری خود در اینستاگرام به اشتراک می‌گذاشت.

جدای از توانایی‌های حرفه‌ای این چهره رسانه‌ای که در نگاه متفاوت و تیزبین او به سوژه‌ها و حوزه‌های خبری، قلم روان و زیبایش و مدیریت سرویس‌های فرهنگ و هنر در رسانه‌های مختلف تجلی پیدا می‌کرد، خُلق خوش، رفتار نجیبانه و سیمای همیشه خندانش از مهم‌ترین ویژگی‌های شخصیتی‌اش به شمار می‌آمد.

مراسم تشییع پیکر زنده‌یاد رضا رستمی، جمعه 30 مهر ماه ساعت 11 صبح با حضور خانواده، دوستان و اهالی رسانه در امامزاده عبدالله  اسد آباد همدان برگزار می‌شود.

خبرگزاری خبرآنلاین، درگذشت محمدرضا رستمی را به خانواده آن زنده‌یاد، به ویژه همسر، پدر، مادر و فرزند گرامی‌اش و همه همکاران و اهالی رسانه تسلیت می‌گوید.

57241

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 592186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۹
    4 0
    روحشون شاد
  • بی نام A1 ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۹
    3 0
    روحش شاد...
  • فروغ A1 ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۹
    4 0
    خدا رحمت کند.
  • بی نام A1 ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۹
    3 0
    محمدرضا جان آنقدر خوب بودی که به ما بدها خوب بودن یاد دادی و رفتی. بدرود مرگ بزرگ از تبار خوب ها.
  • جلال A1 ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۹
    3 0
    خدا رحمتش کند و به بازماندگان صبر عنایت فرماید
  • افسانه US ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۹
    5 0
    خدا بیامرزدش
  • بی نام EU ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۹
    3 0
    بسیار شریف و خوش خلق بود...حیف از او
  • دنیا A1 ۰۶:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۳۰
    2 0
    خدا به خانواده اش صبر بدهد
  • علی A1 ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۳۰
    3 0
    روحش شاد ویادش گرامی.دوران دبیرستان همکلاسی بودیم تو دبیرستان سیدجمال الدین از اون موقع فقط عشق کتاب وشاعری بود.خداوند به همسر وفرزندش وهمچنین خانواده محترمش صبر عنایت کنه