هیچ چیز به اندازه تقویت بنیان های دینی مردم ارزشمند و ماندگار نیست

ایرنا نوشت : رییس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت: در کنار رفع مشکلات باید مردم را بیش از همیشه با ارزشهای دینی و اسلامی آشنا کرد چرا که هیچ چیز به اندازه تقویت بنیان های دینی آنها ارزشمند و ماندگار نیست.

به گزارش خبرآنلاین ، محمدرضا عدالت خواه در اردوی جهادی پایگاههای بسیج تحت عنوان 'محرومیت زدایی' در بخش کوزران افزود: امروز جبهه اسلام در مقابل جبهه کفر قرار گرفته و اگر اسم چند کشور از جمله عراق و سوریه و ... مطرح می شود اینها بهانه هایی است که از طریق آنها بر جبهه اسلام چیره شوند.


وی اضافه کرد: اما با توکل بر خدا آمریکا به زانو درآمده است و ما به عنوان یک بسیجی باید همواره آماده باشیم که اگر روزی لازم شد قلم را زمین بگذاریم و اسلحه در دست گیریم و از میهن اسلامیمان دفاع کنیم.


رییس کل دادگستری در پاسخ به مطالبه بخشدار کوزران مبنی بر ایجاد دادگاه در این حوزه گفت: برای ایجاد یک دادگاه نیاز به فاکتورهایی از جمله به حد نصاب رسیدن جمعیت، تعداد پرونده ها و مهیا بودن زیرساخت ها است که اگر این شرایط فراهم شود می شود دادگاه را تاسیس نمود منوط به کسب مجوز از مرکز.


وی اظهار کرد: البته بخش کوزران هم اکنون دارای دو شعبه شورای حل اختلاف شهری و روستایی است که با اختیارات تعیین شده به مشکلات مردم رسیدگی می کنند و ما تا تشکیل دادگاه سعی می کنیم شوراهای حل اختلاف این بخش را تقویت کنیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 592323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =