عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت: یکی از اصلی‌ترین دلایل ترافیک‌ در کرج، مهاجرت گسترده به مرکز استان البرز، افزایش چشم‌گیر جمعیت و متناسب نبودن معابر و خیابان‌های اصلی و فرعی با تعداد خودروها و جمعیت این شهرستان است.

به گزارش خبرآنلاین البرز و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، مریم قهرمانی با بیان این مطلب اظهار داشت: اگر در مدیریت شهری نگاه کلان و بلند مدت برای رفع معضل ترافیک وجود نداشته باشد، تا چند سال دیگر، ترافیک کرج قفل می‌شود.

عضو کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر کرج افزود: به همین دلیل در دوره چهارم شورای اسلامی مرکز استان البرز، نگاه ویژه‌ای به معضل ترافیک داشته و خوشبختانه اقدامات بسیار خوبی در این حوزه انجام شده است که بخش مهمی از اثرات آن را مردم به خوبی در سطح شهر شاهد هستند.

قهرمانی‌افزود: به عنوان نمونه با مصوبات و پیگیری‌های شورای اسلامی شهر و اقدامات شهرداری، در حال حاضر شاهد احداث و عملیات اجرایی پروژه‌های متعدد عمرانی از قبیل تقاطعات غیر همسطح متعدد، چند پروژه زیرگذر و به ویژه تونل مهرویلا در سطح شهر کرج هستیم.

وی عنوان کرد: طراحی، تدوین، و تصویب و اجرای این پروژه‌ها با نگاه کلان و بلند مدت پیگیری شده و به طور قطع پس از تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه‌ها و طرح‌ها که بخش‌هایی از آن انجام شده، شاهد تسهیل در رفت و آمد خودروها و کاهش مطلوب ترافیک در کرج خواهیم بود.

نماینده مردم کرج در پارلمان شهری گفت: نکته‌ای در زمان اجرای طرح‌های فوق نهفته بوده و آنهم محدودیت‌هایی است که در حوزه عبور و مرور شهروندان طی اجرای پروژه‌ها ایجاد می‌شود.

قهرمانی‌صارم افزود: در اکثر قریب به اتفاق این موارد، مردم همراهی و تعامل و همکاری خوبی با مدیریت شهری داشته و اخلال ایجاد شده در زمان اجرای طرح‌ها را تحمل می‌کنند و به همین دلیل لازم است که مدیران شهری از صبر و حوصله و بردباری مردم ساکن کرج تشکر کنند.

وی افزود: کرج به واسطه رشد جمعیت کم نظیری که دارد و تحمل بیشترین ضریب افزایش جمعیت، نیازمند سرعت بخشیدن در پروژه‌های زیر ساختی است و نیاز است که مدیریت شهری در این زمینه با روحیه جهادی وارد میدان شود

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 592785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =