کشف چک پول های تقلبی در شهرستان پلدختر

فرمانده انتظامی پلدختر از کشف و ضبط چک پول های تقلبی در این شهرستان خبرداد

اسمااسماعیل پور:سرهنگ صفر عبدالوند در نشست خبری باخبرنگاران شهرستان پلدختر افزود:در پی گزارش های واصله مبنی بر وجود تعدادی افراد سودجو در بین روستاها و عشایر مشخص شد که این افراد با طرح اعتماد سازی در بین مردم اقدام به معامله احشام می کنند .
به گزارش خبرانلاین لرستان ،وی گفت: افراد سود جو ابتدا با یک یا دوجزیی در حد مبالغ کم در روستاها و عشایر معامله انجام می دهند و بعد از جلب اعتماد طرف مقابل اقدام به خریداری احشام به صورت کلان با چک پول تقلبی می نمایند .
وی افزود: پلیس به محض اطلاع از موضوعی که در یکی از روستاهای تابعه شهرستان پلدختر اتفاق افتاد وارد عمل شد و با شناسایی شخص فروشنده احشام و حدود 52 قطعه چک پول تقلبی 50 هزار تومانی به مبلغ 26 میلیون ریال که از خریدار تحویل گرفته بود فرد کلاهبردار شناسایی و تحت تعقب است .
فرمانده انتظامی پلدختر گفت: فرد کلاهبردار در اسرع وقت دستگیر و تحویل مقامات قضایی خواهد شد .
سرهنگ عبدالوند به فروشندگان احشام ، عشایر و روستاییان تذکر داد با توجه به این که در روستاها و عشایر افراد سودجو ممکن است از صداقت آنها سو استفاده کنند مواظب باشند که چک پول های تقلبی تحویل آنها ندهند .
وی افزود: فروشندگان احشام می توانند که از بانک های عامل استعلام بگیرند یا از افراد خبره پرس و جو کنند یا این که از پلیس 110 کمک بگیرند .
فرمانده انتظامی پلدختر گفت: در صورت وقوع چنین اتفاقاتی پلیس موضوع را بررسی قرار دهد، سلامت کار تضمین و حداقل مال و اموال عشایر و روستاییان به یغما نمی رود

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 593007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =