استاندار اصفهان گفت: باید کاری کنیم که طرح پیاده‌راه خیابان چهارباغ عباسی اصفهان نیز نظیر طرح پیاده‌راه کردن میدان امام(ره) انجام شود زیرا این مسئله با هم‌فکری قابل اجرا خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین اصفهان، به نقل از پویش مردمی ترافیک شهر اصفهان، رسول زرگرپور در جلسه کمیسیون تلفیق شهر اصفهان که با حضور مدیران شهرداری اصفهان و اعضای شورای اسلامی این شهر برگزار شد، با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در حوزه ترافیکی اصفهان اظهار داشت: امیدوار هستیم همانگونه که تا کنون دستگاه‌های مختلف در زمینه طرح‌های ترافیکی کمک کرده‌اند، در حال حاضر نیز کمک و مساعدت لازم را انجام دهند تا این طرح جامع که موفقیت بسیاری به دنبال داشته، هرچه زودتر به نتیجه برسد و با سرعت بیشتر پیش رود.

وی ادامه داد: هیچ تقابلی در این زمینه وجود ندارد و همه باید در این زمینه با یکدیگر و در کنار هم کار کنیم؛ با این حال، بدون شک سرعت این طرح باید بیش از گذشته افزایش پیدا کند.

استاندار اصفهان با تمجید از فعالیت‌های فرهنگی صورت گرفته در حوزه ترافیک شهر اصفهان بیان کرد: شهادت می‌‌دهم کارهای تبلیغی و فرهنگی صورت گرفته حوزه ترافیک شهر اصفهان در هیچ کجای ایران اجرا نشده و این موضوع جای تقدیر دارد.

وی با اشاره به اهمیت توجه به موضوعات فرهنگی در زمینه ترافیک کلانشهرهای کشور گفت: نباید فراموش کنیم که مسائل تبلیغی و فرهنگی در حوزه ترافیک، قدم نخست مسائل و مشکلات ترافیکی به شمار می‌رود و اهمیت بسیاری زیادی دارد.

زرگرپور خاطرنشان کرد: با توجه به این موضوع، خوشحال هستیم که در حوزه فرهنگ ترافیک شهر اصفهان کارهای بسیار خوبی انجام شده و هم‌اکنون نیز در حال انجام است.

وی درباره طرح سه‌شنبه‌های بدون خودرو که به ابتکار پویش مردمی ترافیک شهر اصفهان اجرا شد، خاطرنشان کرد: طرح سه‌شنبه‌های بدون خودرو که در شهر اصفهان اجرا شد، در کنار موارد مختلفی که دارد، یک اقدام بسیار خوب به شمار می‌رود. امروز وظیفه ما آن است که مردم را با آن همراه کرده و کاری کنیم که رضایت مردمی از این طرح افزایش پیدا کند.

استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: زمانی که قرار بود میدان امام(ره) پیاده‌راه شود، بحث‌های مختلفی در این زمینه مطرح بود اما خوشحال هستیم که امروز این طرح اجرایی شد و همه از آن رضایت لازم را دارند.

وی افزود: بنابراین، باید کاری کنیم که طرح پیاده‌راه خیابان چهارباغ عباسی اصفهان نیز نظیر طرح پیاده‌راه کردن میدان امام(ره) انجام شود زیرا این مسئله با هم‌فکری قابل اجرا خواهد بود.

با تصویب شورای عالی ترافیک شهر اصفهان و در پی اجرای موفق طرح سه‌شنبه‌های بدون خودرو در این شهر، قرار است که طرح پیاده‌راه کردن خیابان چهارباغ عباسی اصفهان نیز در آینده‌ای نزدیک اجرایی شود و این خیابان به عنوان گردشگاه عمومی تا یک سال آینده در اختیار مردم قرار گیرد.

 

۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 593946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =