پدیده شاندیز باز هم خبرساز شد/ اعلام وصول سئوال از وزیر کشور

پدیده شاندیز باز هم خبرساز شد. سه نماینده مجلس از وزیر کشور درباره این شرکت سئوال رسمی پرسیده‌اند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،سئوال رسمی، پرسشی قانونی است که طبق آن، نمایندگان می توانند از مسئولان درباره ابهاماتی که دارند، سئوال کنند و مسئول مربوطه موظف به پاسخگویی مکتوب است. در صورت عدم قانع شدن نماینده سئوال کننده، مسئول مربوطه باید در مجلس حضور یافته و پس از ارائه توضیحات در کمیسیون مربوطه و صحن علنی، تلاش برای قانع سازی نماینده پرسشگر کند.
روز قبل عضو هیأت رئیسه مجلس سوال ۳ نماینده از وزیر کشور درخصوص وضعیت سهامداران پدیده شاندیز را اعلام وصول کرد. غلامرضا کاتب در نشست علنی امروز موارد اعلام وصولی سئوال مصطفی کواکبیان، شهباز حسن پور بیگلری و حسین مقصودی نمایندگان تهران، سیرجان و سبزوار از رحمانی فضلی وزیر کشور درخصوص علت عدم پیگیری جدی وضعیت سهامداران پدیده شاندیز را قرائت کرد.
طبق قانون وزیر کشور باید به نماینده سئوال کننده درباره مورد سئوال که در اینجا وضعیت سهامداران پدیده شاندیز است، توضیحات قانع کننده ارائه دهد. پدیده شاندیز شرکتی است که در زمینه عمران و گردشگری فعال بوده و اعتبارات زیادی از مردم جذب کرده ولی به دلیل عدم رعایت برخی مقررات، ادامه فعالیت این شرکت متوقف و مدیرعامل آن، محسن پهلوان بازداشت شده است.

 

46231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 593947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =