جانشین فرمانده نیروی انتظامی: کیفیت خودروها زیبنده مردم ایران نیست

جانشین فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: در حالیکه از ابتدای سال تاکنون تلفات حوادث رانندگی در کشور کاهش یافته ولی لزوم افزایش کیفیت خودروها و استاندارد شدن آنها الزامیست.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، سردار اسکندر مومنی صبح امروز در جمع خبرنگاران آذربایجان غربی گفت: ذر سال ۹۵ اولویت برنامه های نیروی انتظامی، ارتقای توان پاسگاه ها و کلانتری ها با استفاده از تمام ظرفیت هاست.

وی افزود: ارتقا در بخش های ساختار، تجهیزات، رفتار با مردم و افزایش توان حرفه ای نیروها مد نطر است .

جانشین فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در مورد کشفیات مواد مخدر در کشور تصریح کرد: امسال ۳۷۲ تن انواع مواد مخدر در کشور کشف و ضبط شده است که نسبت به سال قبل ۱۳ درصد رشد بهمراه داشته است.

وی ادامه داد: در کشور بیش از ۹۸ درصد قتل ها به کشف منجر میشود ضمن اینکه آمار نزاع، درگیری و اوباشگری نیز امسال با کاهش ۲۴ درصدی همراه شده است.

مومنی گفت: در کل و در ۷ ماه نخست امسال، وضعیت شاخص های امنیتی کشور خوب و امسال (سال ۹۵) نسبت به سال ۹۴ سالی امن تر بوده است.

وی در مورد روند کشفیات در بخش قاچاق افزود: امسال کشفیات کالاهای قاچاق نزدیک به ۴۰ درصد افزایش یافته که برای مقابله با روند افزایشی قاچاق در کشور باید علاوه بر اختصاص منابع برای انسداد فیزیکی و الکترونیکی مرزها برخوردها و مجازات های پیشگیرانه تری با قاچاقچی ها مد نظر قرار گیرد.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به کاهش تلفات حوادث رانندگی تصریح کرد: در سال ۸۴ و ۸۵ با آمار ۷میلیون خودرو شاهد تلفات ۲۸هزار نفری بودیم که این میزان اکنون با بیشتر شدن خودروها و افزایش تعداد آنها به ۱۹میلیون خودرو به تلفات ۱۶هزاری رسیده ایم که باید این میزان نیز کاهش یابد.

مومنی گفت: برای کاهش میزان تلفات حوادث رانندگی باید علاوه بر بهبود کیفیت خودروها و استانداردتر شدن آنها در نحوه رانندگی نیز بهتر شویم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 594231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =