بازدید دکتر پروین از دوره پداگوژی فنی‌وحرفه‌ای اسلام‌آباد غرب

بازدید معاون فرمانداری اسلام‌آباد غرب از دوره پداگوژی مرکز فنی‌وحرفه‌ای این شهرستان، انتقاد فراگیران و قول مدیر فنی‌وحرفه‌ای برای رفع سریع‌تر مشکلات

محسن احمدیان - خبرآنلاین کرمانشاه : پداگوژی یا شیوه های نوین تدریس یکی از دوره‌های فنی و حرفه‌ای است که در جهت ارتقا و بهبود شیوه های تدریس مربیان و مدرسان تعریف شده، که داشتن این گواهی برای کسانی که قصد تدریس در هر مکانی را داشته باشند الزامیست.

پداگوژی یا شیوه های نوین تدریس یکی از دوره‌های فنی و حرفه‌ای است که در جهت ارتقا و بهبود شیوه های تدریس مربیان و مدرسان تعریف شده، که داشتن این گواهی برای کسانی که قصد تدریس در هر مکانی را داشته باشند الزامیست.


پیش تر در استان کرمانشاه فقط خود شهر کرمانشاه محل برگزاری این دوره بود که فراگیران باید از هر نقطه ای از استان برای گذراندن این دوره به کرمانشاه مراجعه می کردند.


خوشبختانه با همت کارکنان مرکز فنی و حرفه ای اسلام آباد غرب برای اولین بار این دوره در اسلام آباد در حال برگزاری است.


امروز دکتر پرندین کارشناس فرمانداری اسلام آباد غرب به درخواست فراگیران دوره پداگوژی مهمان این کلاس آموزشی بودند.

فراگیران انتقادات بجای از عدم وجود وسایل کمک آموزشی اولیه مثل وایت برد ، ویدئو پروژکتور و... داشتند خوشبختانه رئیس مرکز فنی و حرفه ای اسلام آباد غرب با عذرخواهی و قبول این کاستی ها در کلاس پداگوژی قول برطرف شدن هرچه سریعتر این مشکلات را به فراگیران دادند.

دکتر پروین ضمن یادآوری اهمیت جایگاه بالای معلمین و مدرسین در سطح جامعه و آموزش اجتماعی عنوان کرد که برای رفع این مسائل فرمانداری اسلام آباد از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد.

 

۴۸

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 594298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =